  • 1. Data: 2009-07-01 16:22:33
    Temat: Multibank - dalsze proby skubania...
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    ... a także drobne zmiany na plus:

    Informujemy, że od dn. 1 lipca 2009r. zostały wprowadzone zmiany w Taryfie
    Prowizji i Opłat oraz Tabeli Oprocentowania MultiBanku w części dotyczącej
    kart kredytowych.

    W zakresie TOIP najważniejsze zmiany dotyczą:

    zapisu o warunkach zwrotu opłaty za wydanie oraz zwrotu opłaty rocznej dla
    kart kredytowych Visa Credit, Visa Gold, Visa Aquarius, Visa Platinum, karta
    MultiZET, Visa Murator, Visa Aquarius, Visa Wola Park - zapis uzupełniony
    został o warunek wyłączający przelewy z karty kredytowej z transakcji
    uprawniających do zwrotu wyżej wymienionych opłat oraz wyłączający możliwość
    zwrotu opłaty za wydanie karty w miejsce zastrzeżonej
    wprowadzenie opłaty za wydanie karty kredytowej Visa Aquarius z mozliwością
    zwrotu pod warunkiem wykonania minimum trzech transakcji bezgotówkowych w
    ciągu trzech pierwszych miesięcy od wydania karty
    wprowadzenie opłaty za wydanie karty Visa Gold Credit dla posiadaczy
    MultiKonta Aquarius w taryfie Intensive
    usunięcia zapisu o dostępie do teleserwisu Moja Visa
    usunięcia zapisu o dostępie do rachunku karty przez WAP
    przedłużenie promocji bezpłatnej usługi Cash Back do 31.12.2009
    W zakresie Tabeli Oprocentowania zmiany dotyczą przedłużenia promocyjnego
    oprocentowania karty Visa Aquarius w wysokości 11,9% w ramach promocji Klubu
    Aquarius ważnej do dn. 31.12.2009r.

    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=436
    36

  • 2. Data: 2009-07-01 16:36:55
    Temat: Re: Multibank - dalsze proby skubania...
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > usunięcia zapisu o dostępie do teleserwisu Moja Visa
    > usunięcia zapisu o dostępie do rachunku karty przez WAP

    To co wyżej to chyba jest na minus :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-07-01 20:20:26
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > Informujemy, że od dn. 1 lipca 2009r.

    wyraźny postęp - poinformowali w dniu wejścia w życie, a nie później...
    Super!

    to była ironia.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-07-02 05:33:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <b...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > kart kredytowych.
    >
    > W zakresie TOIP najważniejsze zmiany dotyczą:

    Dodatkowo podniesli oplate za sprawdzenie salda w bankomacie, o jedyne 50%
    ;).

    Generalnie zastanawia mnie czy w przypadku kart kredytowych, gdzie umowa
    jest terminowa, mozliwa jest jednostronna zmiana TOiP...

    MK

  • 5. Data: 2009-07-02 18:07:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Generalnie zastanawia mnie czy w przypadku kart kredytowych, gdzie umowa
    > jest terminowa, mozliwa jest jednostronna zmiana TOiP...

    A co to za różnica czy umowa jest terminowa czy na czas nieokreślony ?

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-07-02 18:39:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h2it0r$ap5$1@news.onet.pl...

    > A co to za różnica czy umowa jest terminowa czy na czas nieokreślony ?

    Gdyby zmiane TOiP uznac za zmiane istornych warunkow umowy powinna ona odbyc
    sie przez podpisanie aneksu lub jej wypowiedzenie. Umowy terminowej nie
    mozna wypowiedziec o ile druga strona nie dopuscila sie znacznych uchybien w
    jej wykonaniu lub nie zostaly wymienione warunki jej wypowiedzenia.
    Oczywiscie sprawa jest dosc skomplikowana, bo mamy jeszcze doczynienia z
    wzorcem, konsumentem itp. Dlaczego zmiana TOiP moze byc uznana za zmiane
    istotnych warunkow umowy chyba nie musze tlumaczyc...

    MK