  • 1. Data: 2002-10-23 10:19:33
    Temat: Multibank dla studentow
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jak dla mnie bobmba :) Produktowo Multi wrecz wybitnie na tle konurencji. :)
    Ciekaw jestem jak ze sprzedaza :)

    BTW - to ja tak reklame walne tutaj ;) Zobaczcie:

    Troche sie zmienilo :)
    http://www.beta.prnews.pl/html/ebanki/index.html

    I do grona partnerow dolaczyl od wczoraj... Lukas Bank :)

    -----
    Multibank

    Krzysztofem Druszcz, rzecznik Multi:

    MultiBank - nowa propozycja dla studentów "Kredyt na naukę", o zróżnicowanym
    oprocentowaniu w zależności od osiąganych wyników naukowych.

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - wprowadził w październiku do
    oferty, nowy produkt "Kredyt na naukę". Kredyt skierowany jest do wszystkich
    studentów posiadaczy studenckiego MultiKonta jestem. "Kredyt na naukę" dla
    studentów można otrzymać w formie bezgotówkowej lub gotówkowej. W pierwszym
    przypadku ubiegać się o niego mogą studenci, którym pozostało nie więcej niż
    3 lata do terminowego ukończenia studiów, a w drugim studenci wszystkich
    roczników. Kredyt bezgotówkowy przeznaczony jest na zakup towarów i usług
    związanych z nauką, a kredyt gotówkowy na dowolny cel konsumpcyjny związany
    z nauką np. czesne, książki, komputer, itp.

    Kredyt gotówkowy MultiBanku udzielany jest w minimalnej kwocie 1000zł, a
    maksymalnej 25000zł. Kredyt wypłacany jest w maksimum 6 półrocznych
    transzach na MultiKonto jestem kredytobiorcy. W czasie studiów, gdy
    kredytobiorca pobiera kolejne transze kredytu płaci tylko miesięczne raty
    odsetkowe, a na spłatę kapitału ma karencję. Maksymalny okres karencji i
    spłaty kredytu nie może przekroczyć 6 lat. Kredyt oprocentowany jest zmienną
    stopą procentową 15,00% w PLN w skali roku.

    Kredyt bezgotówkowy MultiBanku nie może przekroczyć 100% ceny towaru lub
    usługi związanej z nauką. Kwota kredytu przelewana jest na rachunek
    sprzedawcy. Minimalna wartość kredytu to 1000zł, a maksymalna 25000zł.
    Wypłata kredytu jest jednorazowa, a okres kredytowania wynosi od 6 miesięcy
    do 3 lat. Kredyty oprocentowane są zmienną stopa 15,00% w PLN lub stałą
    14,00% w PLN dla kredytów udzielanych na okres od 6 do 12 miesięcy.

    Oprocentowanie Kredytu dla studentów jest uzależnione od wyników w nauce.
    Jeśli średnia ocen w ostatnim semestrze wynosi od 4,0 do 4,59 MultiBank
    obniża oprocentowanie kredytu o 0,25%, a powyżej przypadku średniej powyżej
    4,6 o 0,5%. Obniżenie dotyczy okresu półrocznego, a utrzymanie obniżonego
    oprocentowania zależy od udokumentowania średniej z ocen za kolejny semestr.

    Zabezpieczeniem Kredytu na naukę dla studentów może być weksel in blanco z
    deklaracja wekslową kredytobiorcy i poręczycieli wekslowych, poręczenie
    wekslowe rodziców studenta lub osób trzecich, poręczenie według prawa
    cywilnego, pełnomocnictwo do dysponowania rachunkiem MultiKonto lub inne
    zabezpieczenie akceptowane przez MultiBank.

    Za przyznanie kredytu MultiBank pobiera prowizję w wysokości 1% od
    udzielonej kwoty. Spłata kredytu gotówkowego i bezgotówkowego następuje w
    równych lub malejących ratach miesięcznych. MultiBank nie pobiera prowizji
    od wcześniejszej częściowej lub całkowitej spłaty kredytu.
    ---------

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-10-23 21:05:28
    Temat: Re: Multibank dla studentow
    Od: s...@p...onet.pl

    > Jak dla mnie bobmba :) Produktowo Multi wrecz wybitnie na tle konurencji. :)
    > Ciekaw jestem jak ze sprzedaza :)

    Zobaczymy jak będzie działać w praktyce? Na pierwszy rzut oka faktycznie wydaje
    się OK. Multi ma dosyć rygorstyczne podejście do oceny zdolności kredytowej,
    więc nie wiem czy nie bedzie trzeba przyprowadzić połowy rodziny w roli
    poręczycieli(nawet Ci pracujący studenci)???
    Postaram się sprawdzić w praktyce.

    p.s. Gratulacje, liczba banków na twojej WWW przybywa, czyżby lekki owczy pęd z
    ich strony?

    Cześć

  • 3. Data: 2002-10-24 06:05:30
    Od: i...@w...pl

    > Jak dla mnie bobmba :) Produktowo Multi wrecz wybitnie na tle
    konurencji. :)
    > Ciekaw jestem jak ze sprzedaza :)

    Amra, przecież to jest kredyt o charakterze
    komercyjnym - nie mylić z preferencyjnymi kredytami studenckimi.
    Bądź realistą: żaden bank nie zaoferuje kredytu komercyjnego na
    takich warunkach, jakie określono przy kredytach
    preferencyjnych. W zamyśle kredyt studencki w MultiBanku
    przeznaczony jest dla tych, którzy nie otrzymali "preferencyjnego" np. z uwagi
    chociażby na wyższy poziom dochodu. Oczywiście nie jest tak atrakcyjny
    finansowo jak "preferencyjny", ale w dobie wciąż obniżanych stóp
    procentowych może stanowić ofertą uzupełniającą.

    pzdr.
    cougar

  • 4. Data: 2002-10-24 06:43:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Amra, przecież to jest kredyt o charakterze
    > komercyjnym - nie mylić z preferencyjnymi kredytami studenckimi.

    Jak dla mnie - kazdy kredyt studencki jest w gruncie rzeczy komercyjny (kto
    ini tylko wyplaca odsetki).
    Co by jednak nie mowic - jak do tej pory poza debetem w koncie i wlasnie
    "rzadowymi" kredytami - innej oferty nie bylo dla studentow.
    Nie ma tam takze nic o tym, ze student musi byc studentem studiow
    dziennych - a to znaczy, ze moga go brac wieczoroi i zaoczni - ktorzy
    zazwyczaj pracuja.

    Specjalnie tez pisalem o sprzedazy ich oferty - bo mam swiadomosc, ze
    szeroka oferta nie musi sie wcale wiazac z dobra sprzedaza, a przede
    wszystkim wynikami.