  • Data: 2004-04-08 09:03:19
    Temat: Multibank dostaje czerwoną kartkę.
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Jakiś czas temu podpisałem (po wielkich bólach!) umowę o symboliczny kredyt
    odnawialny w rachunku Multikonto ja. Przedwczoraj zatkało mnie gdy wszedłem
    do MultiNetu; pobrano z rachunku 5 złotych prowizji jako "opłatę za
    upomnienie o braku zasilania rachunku". Rachunek był co miesiąc zasilany
    kwotą wyższą niż deklarowana. MultiLinek sprawdził, potwierdził regularne
    zasilanie i powiedział że prowizja była pobrana w związku z brakiem wpływów,
    które zadeklarowałem przy podpisaniu umowy o kredyt odnawialny. Powtórzyłem,
    wpływy na rachunek były większe od zadeklarowanej kwoty. MultiLinek przyjął
    reklamację i teraz czekam na jej rozpatrzenie.

    Rachunek nigdy nie był zasilany przelewami z tytułem "wynagrodzenie", bo
    jest to mój drugi, "awaryjny" rachunek bankowy, taki na drobne wydatki.
    Nigdzie nie było zapisu o zasilaniu rachunku z tytułu wynagrodzenia, a zatem
    MultiBank dostaje ode mnie czerwoną kartkę.

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów zetknął się z podobną sytuacją w innych
    bankach?

    Serdecznie pozdrawiam
    Adam Gentler