  • Data: 2002-08-14 09:37:30
    Temat: Multibank i przelew zagraniczny
    Od: "RobertM" <r...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam :-)

    Dnia 7-ego sierpnia wykonalem przelew do Kanady w USD,
    i przelew zrealizowane dnia nastepnego (tak dostalem na
    potwierdzeniu z za granicy i multibanku )
    Fakt ze papierowe potwierdzenie dostalem dopiero wczoraj.

    Ale nie o tym mowa..
    Pieniadze sa juz na koncie odbiorcy, a ja nadal mam na moim
    koncie po zalogwaniu sie przez internet status "wyslany, koszty
    nie pobrane" ...Mimo ze przelew zrealizowany kilka dni temu.

    CZy ktos tez mial taka sytuacje ? (powinien byc status zrealizowany).

    Moglbym juz od kilku dni atakowac mojego wykonawce o
    wykonanie roboty :-) lecz nie wiedzialem ze juz ma pieniadze :(
    a tak ..

    Pozdrawiam,
    RobertM