  • Data: 2002-08-14 14:04:24
    Temat: Re: Multibank i przelew zagraniczny
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertM" <r...@c...net> wrote in message
    news:ajd8c3$1oks$1@news2.ipartners.pl...
    > Moglbym juz od kilku dni atakowac mojego wykonawce o
    > wykonanie roboty :-) lecz nie wiedzialem ze juz ma pieniadze :(
    > a tak ..

    A po co są stworzone helpy w MultiBanku? :-)))

    ---------------------------------------
    STATUS
    Znajdziesz tutaj informację o tym, na jakim etapie realizacji jest
    obecnie Twój wniosek.
    Status W TRAKCIE REALIZACJI - Twój wniosek przelewu jest obecnie
    opracowywany przez pracownika Wydziału Operacji Walutowych.

    Status OCZEKUJĄCY - Twój wniosek przelewu oczekuje na rejestrację i
    realizację, możesz go jeszcze anulować przez multilinię lub w placówce
    MultiBanku.

    Status WYSŁANY KOSZTY NIE POBRANE - Twój wniosek przelewu został
    zrealizowany, ale ze względu na zaznaczoną przez Ciebie opcję "Prowizje i
    opłaty pokrywa Zleceniodawca" Twój rachunek zostanie obciążony kosztami
    banku zagranicznego.

    Status ODRZUCONY - Twój wniosek przelewu nie zostanie zrealizowany,
    przyczynę odrzucenia znajdziesz w "Szczegółach przelewu zagranicznego" w
    polu "Powód odrzucenia".

    Status ZREALIZOWANY - Twój wniosek przelewu został zrealizowany
    (obciążono Twój rachunek, rozliczono koszty bankowe, uznano rachunek
    odbiorcy przelewu za granicą).

    Status WSZYSTKIE - wszystkie wnioski przelewu złożone z Twojego
    rachunku.

    K. Kowalski