eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - kredyt odnawialny i zasilanie rachunkuMultibank - kredyt odnawialny i zasilanie rachunku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: 7/12 <f...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank - kredyt odnawialny i zasilanie rachunku
    Date: Tue, 11 Nov 2003 09:29:39 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 28
    Sender: z...@p...onet.pl@svkiep11.it-net.pl
    Message-ID: <boq6kt$gtj$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: svkiep11.it-net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1068539357 17331 62.233.194.120 (11 Nov 2003 08:29:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Nov 2003 08:29:17 GMT
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win 9x 4.90; en-US; rv:1.3.1) Gecko/20030425
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:268135
    [ ukryj nagłówki ]

    Wczoraj zauważyłem, że multibank pobrał sobie z rachunku opłatę za
    wysłanie monitu. Wieczorem w multilinii nie mogłem się dowiedzieć na
    jakiej podstawie monit był wygenerowany, ale usłyszałem, że chodzi o
    brak zasilenia rachunku. Zakładam, że bank czepił się tego, że suma
    wpłat we wrześniu była mniejsza od deklarowanej.
    Sytuacja wygląda chyba następująco: deklarowałem wpływy miesięczne X.
    Przyznany limit kredytu około 3x. Wpływy na rachunek: w sierpniu 3x, w
    wrześniu 0.3x, w październiku 2.5x.
    Zgodnie z regulaminem bank bierze pod uwagę sumy wpłat w kolejnych
    miesiącach kalendarzowych, więc zakładając, że w monicie chodzi o
    wrzesień - postąpili bardzo regulaminowo.
    Z drugiej strony średnio wpłaty są większe od zadeklarowanych. Do tego z
    kredytu korzystałem przez jakieś 2 miesiące i w tej chwili nie mam
    zadłużenia. Wobec tego monit chyba nie po to był wysłany, żeby
    zabezpieczyć zagrożone interesy banku. Na pewno nie jestem też w stanie
    naprawić braku wystarczającej wpłaty we wrześniu. Chyba mogę oczekiwać,
    że ktoś będzie na tyle przytomny, że przed monitowaniem i pobraniem
    stosownej opłaty zorientuje się, że dochody spodziewane we wrześniu
    wpłynęły pod koniec sierpnia.
    Jak dla mnie podejście banku jest nie do przyjęcia.
    Co o tym sądzicie?

    Pozdrawiam

    --

    7/12

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1