-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Multibank ma swoich klientów w dupie
Date: Wed, 26 Jul 2006 19:45:55 +0000 (UTC)
Organization: Onet.pl
Lines: 19
Message-ID: <s...@h...combit.com.pl>
Reply-To: j...@c...com.pl
NNTP-Posting-Host: xdsl-4648.jgora.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1153943155 22759 87.105.68.40 (26 Jul 2006 19:45:55 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Jul 2006 19:45:55 +0000 (UTC)
X-Sender: 8WYTzfAWDVJxPy+DKHNDBHznyPqlYn0T
User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:391974
[ ukryj nagłówki ]Witam!
15 maja złożyłem w Multi reklamację dotyczącą wysokości prowizji. Po
miesiącu zadzwoniłem na multilinię, pani dopisała do reklamacji że
klient prosi o szybkie rozpatrzenie (a właśnie wtedy minęło 30 dni i
sprawa powinna już być załatwiona). Po następnym miesiącu znowu zadzwoniłem,
pani jedyne co mi mogła zaproponować to ponownie dopisać uwagę do
reklamacji że klient prosi o szybkie rozpatrzenie itd.
Jak ich zmusić żeby wreszcie ruszyli dupy i odpowiedzieli na reklamację?
Najlepszym wyjściem byłoby oczywiście podziękowanie bankowi za usługi,
ale konto, warunki, obsługa przez net są fajne i odpowiadają mi, problem
pojawia się dopiero gdy w grę wchodzi tzw. czynnik ludzki ze strony
Multibanku. W regulaminie konta jest mowa że bank ma 30 dni, ale nie ma
słowa o tym co można zrobić bankowi jeśli przekracza ten termin.
Jacek
--
"Są na świecie rzeczy, o których się fizjologom nie śniło"
- F. Kiepski
Następne wpisy z tego wątku
- 26.07.06 20:07 Mithos
- 26.07.06 21:52 Jacek Stawicki
- 27.07.06 05:05 Mariusz
- 27.07.06 07:10 RobertS
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...