  • 31. Data: 2010-06-24 18:58:01
    Temat: Re: Multibank - podwyzki ida
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-06-24 19:41, crc_error pisze:
    > Maja szanse przyciagnac tych ze srednimi portfelami. AQ bedzie darmowe
    > przy wplywach juz od 5k zl (czyli tak jak to bylo kiedys), dodatkowo za
    > darmo wszystkie bankomaty na swiecie. Mysle, ze to nawet dobra oferta
    > dla ludzi majacych wplywy >=5k zl na miesiac.

    Tyle, że ten cały Aquarius to pic na wodę. Obsługa tragiczna, wymiernych
    bonusów brak. Przeniosłem się z Aquariusa do Aliora i ani razu nie
    pożałowałem.

    --
    Mithos

  • 32. Data: 2010-06-24 19:43:36
    Od: "crc_error" <n...@e...kp>

    > Konto bedzie darmowe ale trzeba bedzie palcic za karte debetowa. Wiec nie
    > tak calkiem darmowe...

    Czy sa miejsca gdzie za podobna cene dostane darmowe wyplaty nie tylko w PL
    ale i na swiecie?

  • 33. Data: 2010-06-24 20:13:18
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Jun 24, 9:43 pm, "crc_error" <n...@e...kp> wrote:

    > Czy sa miejsca gdzie za podobna cene dostane darmowe wyplaty nie tylko w PL
    > ale i na swiecie?

    db net - za free (i plusem jest to, ze w niektorych krajach np USA
    maja stowarzyszone banki - dzieki czemu mozna uniknac oplaty
    narzucanej przez bankomat).

    mucher

  • 34. Data: 2010-06-24 20:30:23
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-06-24 21:43, crc_error pisze:

    > Czy sa miejsca gdzie za podobna cene dostane darmowe wyplaty nie tylko w
    > PL ale i na swiecie?

    Darmowe wyplaty z bankomatow na swiecie masz chocby w darmowym mBanku.
    Kursy te same co w Multi bo to przeciez tez oddzial BRE.
    Co prawda w mBanku wyplaty darmowe w PL sa tylko z 4 sieci bankomatow.

    Nie wiem za bardzo co feruje konkurencja w sprawie wyplat za granica bo
    wyjezdzam raczej tylko raz do roku i nie za bardzo mi wtedy bankomaty sa
    potrzebne. Chcoiaz karty mam przygotowane na wszelki wypadek:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 35. Data: 2010-06-24 21:02:27
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 24 Cze, 20:56, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Zrezygnuj z dbnet, bo tandem Alior + mBank sprawdza się doskonale.

    Dbnet jest jeszcze te minimum 3 lata bezplatny, wiec moze sobie robic
    za bank do wyplat z bankomatow :)

    Jedna duza wada Aliora jest jeszcze maskowanie hasla przez
    logowanie :/ Przez co nie mozna korzystac z managera hasel = stosuje
    sie slabe hasla.

    > Osobiście "zwykły" rachunek w Alior i ichniejszą obsługę stawiam DUŻO
    > wyżej niż Multi Aquariusa. Prawdę powiedziawszy to tak sprawnej
    > (pomijając np. wpadkę z zamianą KK co de facto w końcu się udało i byłem
    > na bieżąco informowany o przedłużaniu się procedury) obsługi nie miałem
    > nigdzie.

    Mam konto w Aliorze tez od poczatku jego istanienia, ale w oddziale
    jeszcze nigdy nie bylem ;)
    Przetestuje jak bede przenosil sie z MultiBanku.
    Orientujesz sie, moze, czy da sie zlecic TYLKO przeniesienie polecen
    zaplaty z Multi do Aliora? Reszte (zamkniecie rachunkow itd) chce
    zrobic sam.

    Mam nadzieje, ze MultiBank nie bedzie sie plul jak zostawie sobie u
    nich tylko KK - mam VG na gebe, bez papierow.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 36. Data: 2010-06-24 23:38:03
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-24 23:02, Rafal M pisze:
    > Jedna duza wada Aliora jest jeszcze maskowanie hasla przez
    > logowanie :/ Przez co nie mozna korzystac z managera hasel = stosuje
    > sie slabe hasla.

    Mnie to odpowiada. Takie samo logowanie miałam w ING Banku.

    --
    animka

  • 37. Data: 2010-06-25 08:31:50
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Rafal M wrote:

    > Jedna duza wada Aliora jest jeszcze maskowanie hasla przez
    > logowanie :/ Przez co nie mozna korzystac z managera hasel = stosuje
    > sie slabe hasla.

    W KeePass jest do tego ułatwienie - hasła nie trzeba pamiętać, choć
    trzeba "wyklikać" pozycje pobieranych znaków.

    witrak()

  • 38. Data: 2010-06-25 14:59:59
    Od: "news.ipartners.pl" <c...@m...com>

    > W Multi ida podwyzki na standardowe konta oraz zmniejsze znowu limitu
    > zwalniajacego z oplaty za Aq z 8 na 5 k PLN.
    >
    > http://www.rp.pl/artykul/67572,497520_Zmiany_w_taryf
    ie_oplat_MultiBanku.html

    Mi te zmiany odpowiadają. Może wrócę do Multi :)

  • 39. Data: 2010-06-25 15:47:35
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 25 Cze, 10:31, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > W KeePass jest do tego ułatwienie - hasła nie trzeba pamiętać, choć
    > trzeba "wyklikać" pozycje pobieranych znaków.

    Jaka to jest opcja? Bo na pewno zwykle wklejanie hasla nie dziala :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 40. Data: 2010-06-25 20:49:57
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Rafal M wrote:

    > Jaka to jest opcja? Bo na pewno zwykle wklejanie hasla nie dziala :(

    w Autotype:
    {PICKPASSWORDCHARS}

    Niestety, w niektórych przypadkach (np. openonline) trzeba podzielić na
    dwa ręcznie wybierane zapisy (pierwszy na login, drugi na hasło), bo
    strona na login i na hasło nazywa się tak samo, więc z automatu nie
    rozpozna :-(

    witrak()