    From: "Marcin Bawolski" <N...@y...co.uk>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank przez WAP na Motorola t720i.
    Date: Wed, 11 Jun 2003 13:55:41 +0200

    Witam,

    Moze tutaj ktos bedzie mi w stanie pomoc - od kilku dni probuje
    skonfiguraowac telefon do dostepu do Multibanku i
    nic :-( wpisalem IP, porty, APNy, hasla i dostaje komunikat, ze serwer
    danych niedostepny.
    Infoliinie Ery i Multibanku nie bardzo potrafia pomoc, z uporem podajac te
    dane ktore juz mam wpisane w telefon.
    Zeby bylo smieszniej, w Erze podpowiadaja mi jak ma wygladac konfiguracja
    dla mBanku, a w Multibanku dla Motoroli Timeport :-)

    Moze tu juz ktos odkryl, jak to ma byc poustawiane ? A moze sie faktycznie
    nie da ?

    ---
    Marcin Bawolski