  • 1. Data: 2008-07-26 08:54:32
    Temat: Multibank vs Mbank
    Od: t...@g...com

    zastanawiam sie gdzie zalozyc konto.

    interesuje mnie glownie obsluga przez Net, wap

    jak rowniez przliczniki walut przy platnosciach za granica, i ilosc
    bankomatow ale tutaj chyba identycznie

    mbank - darmowe zupelnie, multibank prawie darmowe ale te pare zloty
    przeboleje

    no i karta kredytowa na lokacie - tylko multi ,

    co radzicie

  • 2. Data: 2008-07-26 08:58:35
    Temat: Re: Multibank vs Mbank
    Od: "luneta" <l...@l...pl>

    > co radzicie

    VW bank. Za darmo WSZYSTKIE bankomaty swiata w polsce i nowy system

    jk

  • 3. Data: 2008-07-26 09:14:57
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Bankomaty i kursy walut - dokladnie to samo.
    W mBanku nie ma dostepu przez WAP. Nie wiem jak w Multi.

    Uzytkownik <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

  • 4. Data: 2008-07-26 09:24:12
    Od: t...@g...com

    On 26 Lip, 09:58, "luneta" <l...@l...pl> wrote:

    > VW bank. Za darmo WSZYSTKIE bankomaty swiata w polsce i nowy system
    >
    > jk

    a jak z darmowoscia konta?

  • 5. Data: 2008-07-26 12:21:31
    Od: "luneta" <l...@l...pl>

    > a jak z darmowoscia konta?

    przelewy oczywiscie sa DARMOWE

    jk

  • 6. Data: 2008-07-26 13:34:01
    Od: "Wojtek" <wbijok[no]@[spam]wp.pl>

    > a jak z darmowoscia konta?
    konto e-direct jakies pol roku temu bylo platne 5zl/mc. Podejrzewam ze dalej
    jest.

    Wojtek

  • 7. Data: 2008-07-26 15:06:34
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    luneta pisze:
    > VW bank. Za darmo WSZYSTKIE bankomaty swiata w polsce i nowy system
    luneta przestań spamować - nowy system jest do d..., konto Plus nie ma
    karty debetowej, a e-direct płatne...

  • 8. Data: 2008-07-26 16:17:57
    Od: t...@g...com

    On 26 Lip, 16:06, Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:
    > luneta pisze:> VW bank. Za darmo WSZYSTKIE bankomaty swiata w polsce i nowy system
    >
    > luneta przestań spamować - nowy system jest do d..., konto Plus nie ma
    > karty debetowej, a e-direct płatne...

    przejrzalem oferte VW - 5 zł za konto i minimum 400pln z bankoamtów by
    byly darmo - to chyba mało atrakcyjna oferta

    skupiam sie na wyborze Mbank lub Multi, i chyba sklaniam sie ku Multi
    jedyne co jest na minus to wplata w okienku, wiec jak ktos bedzie
    chcial nam zasilic konto to niestety duza prowizja ok 10 PLN

    ale za to rekompensata w postaci KK na lokate - a na tym mi bardzo
    zalezy , a oprocz Multi takie rozwiazanie oferuje tylko BPH ale ten
    bank wykluczam

  • 9. Data: 2008-07-26 16:55:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    t...@g...com napisał(a):
    > co radzicie

    Ja posiadam oba konta.

    Multibank przy wplywach na konto min. 1500 PLN/miesiecznie takze jest
    calkowicie darmowy. mBank jest darmowy bez zadnych warunkow.

    KK w Multi jest bardzo dobre (podglad najlepszy w Polsce), szkoda tylko
    ze bank nie ma w ofercie zadnych kart partnerskich. Szkoda tez, ze
    terwsz kazda karta ma chip...

    A tak to te banki niewiele sie roznia. Na korzysc Multi przemawia :

    - oddzialy w ktorych mozna zalatwic wszystko (w mBanku wszystko musisz
    zalatwiac z niekompetentnymi konsultantami lub tez droga pocztowa -
    jednakze ja mialem w tej kwestii tylko jedna wpadke w mBanku, a tak to
    wszystko jakos udaje mi sie zalatwiac, jednakze IMO nie ma co kusic losu),
    - wplatomaty - dzialajace. Jesli nie dzialaja to mozemy bezplatnie
    wplacic w okienku. Dodatkowo pomimo, ze mieszkam w Warszawie to nie mam
    pojecia gdzie sa wplatomaty mBanku (wiem o jednym na Grzybowskiej) - w
    dodatku te mBankowe czesto nie dzialajam
    - KK pod lokate,
    - IMO lepszy jest podglad online Multi.

    Poniewaz mam wplywy na rachunek powyzej 1,5k PLN miesiecznie to mBank
    nie ma zadnych zalet w stosunku do Multibanku no moze tylko to, iz moge
    sobie zalozyc 3 rachunki eMax+ aby nie placic "belkowego" (aczkolwiek
    mam tylko jedno takie konto) - a jesli chcesz miec takie 3 rachunki
    oszczednosciowe to po prostu zaloz sobie konta w obu bankach.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-07-26 22:22:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <g6f964$9el$1@news.wp.pl>, "Wojtek" <wbijok[no]@[spam]wp.pl>
    wrote:

    > konto e-direct jakies pol roku temu bylo platne 5zl/mc. Podejrzewam ze dalej
    > jest.

    Owszem.
    Ale po pierwsze - to nie jest duzo. Ja dobrowolnie upgradowalem konto do
    wyzszego wariantu i place 10zl/mc. Mam za to dodatkowy fajny pakiet
    ubezpieczeniowy i wypukla Vise.
    Po drugie - w VW jest w miare przyzwoite oprocentowanie, wiec wystarczy
    miec saldo w granicach 1500zl i ta oplata sie zwraca.
    TA