  • 1. Data: 2008-07-26 09:56:22
    Temat: Inteligo - płatność kartą Visa Electron za granicą.
    Od: Aa <A...@a...pl>

    Witam!

    Wybieram się na urlop na Węgry i zastanawiam się, czy opłacalne jest
    płacenie za zakupy i za wstęp do aquaparku kartą Visa Electron z
    Inteligo ? Jest to moja pierwsza próba zetknięcia się z płatnościami za
    granicą. W FAQ Inteligo wyczytałem, że przeliczenia wyglądają
    następująco: forinty na dolary po kursie Visa, a następnie dolary na
    złotówki po kursie PKO BP. Gdzie mogę znaleźć te kursy? Prawdę mówiąc
    gubię się w znalezionych na stronie PKO tabelkach. Kolejna rzecz dotyczy
    prowizji, czy są naliczane jakieś dodatkowe opłaty za tego typu
    transakcje? Proszę o wszelkie porady.

    pozdrawiam,
    Łukasz Lebioda

  • 2. Data: 2008-07-26 11:16:34
    Od: "Maciej Chojecki" <m...@l...home.pl>

> [...]
    >jakieś dodatkowe opłaty za tego typu transakcje? Proszę o wszelkie porady.

    kurs Visy nie jest podawany do publicznej wiadomości, jeśli chodzi o kurs
    USD/PLN to brany jest pod uwagę kurs sprzedaży dewiz PKOBP:
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=waluty/section=ogol

    Za transakcje bezgotówkowe nie są pobierane żadne opłaty, prowizja dotyczy
    wyłącznie transakcji gotówkowych czyli np. wypłaty w bankomacie (2% min.
    8,50)

  • 3. Data: 2008-07-26 11:49:20
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:488b07ce@news.home.net.pl, *Maciej Chojecki* wrote:

    > kurs Visy nie jest podawany do publicznej wiadomości,

    A co na to strona:
    http://corporate.visa.com/pd/consumer_services/consu
    mer_ex_rates.jsp?src=home

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-07-26 21:26:43
    Od: "Maciej Chojecki" <m...@l...home.pl>

    > A co na to strona:
    > http://corporate.visa.com/pd/consumer_services/consu
    mer_ex_rates.jsp?src=home

    Fakt, masz racje :)

  • 5. Data: 2008-07-26 21:52:04
    Od: Aa <A...@a...pl>

    > A co na to strona:
    > http://corporate.visa.com/pd/consumer_services/consu
    mer_ex_rates.jsp?src=home

    nie podają tam jak Visa przelicza forinty na dolary :(

    pzdr,
    Łukasz L.

  • 6. Data: 2008-07-27 15:59:13
    Od: "jack" <...@...pl>