  • 11. Data: 2006-03-01 16:28:20
    Temat: Re: Multibank 'zniecheca' klientow do Visy Electron?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:eihb02tijhi7mn5oqdq0bsv02mae1f72f9@4ax.com...
    Wed, 1 Mar 2006 15:22:57 +0000 (UTC), w <du4e8g$ofb$1@inews.gazeta.pl>,
    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(-a):

    > Ale tak konkretnie, to pamietasz jeszcze ze rozmawiamy o Multibanku?

    > Ja tak. Ale kolega Kos nie musi wiedzieć, że akurat w Multi jest to
    bezpłatne.
    > I dlatego pyta.

    Eeee no...
    Wszystko zepsules
    Tak sie fajnie watek poboczny rozwijal, a ty musiales wpasc na to ze pytalem
    by sie dowiedziec
    ;-))
    Pytany na to nie wpadl...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2006-03-01 16:31:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > To jest karta debetowa. Wypukla. Classic, nie Credit.
    > Do rachunku. Rozumisz? :-)

    Nie rozumim.
    Mam wypukla Vise Classic i ona jest kredytowa
    Ale nie musisz mi mowic jaka ma TOiP bo ja znam

    W sumie na pytanie o TOiP twojej VC tez nie musisz mi odpowiadac...
    To jest usenet, nic nie musisz.

    --
    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2006-03-01 18:15:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Slawek Kos <s...@p...com> wrote:

    > W sumie na pytanie o TOiP twojej VC tez nie musisz mi odpowiadac...

    Oczywiście że nie.
    Prościej i szybciej byłoby gdybyś sam to sprawdził.
    Tym bardziej, że opisałem dokładnie typ rachunku, bank i rodzaj karty :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 14. Data: 2006-03-01 18:17:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Oczywiście że nie.
    > Prościej i szybciej byłoby gdybyś sam to sprawdził.
    > Tym bardziej, że opisałem dokładnie typ rachunku, bank i rodzaj karty :)

    Ale mnie wali TOiP twojej karty.
    Ty wniosles watek.

    --
    Pozdrowienia

  • 15. Data: 2006-03-01 18:56:21
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Slawek Kos <s...@p...com> wrote:

    > Ale mnie wali TOiP twojej karty.

    Odrobinę kultury.

    > Ty wniosles watek.

    Ja niczego nie 'wnosiłem'.
    Co najwyżej - napisałem.
    Nie moja wina, że czegoś nie zrozumiałeś. Naprawdę.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 16. Data: 2006-03-01 19:46:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Odrobinę kultury.

    w odpowiadaniu na pytania?
    takim, zeby udzielic odpowiedzi a nie napasc na pytajacego?

    > Ja niczego nie 'wnosiłem'.
    > Co najwyżej - napisałem.

    polska jezyk trudna jezyk

    > Nie moja wina, że czegoś nie zrozumiałeś. Naprawdę.

    Na szczescie to "niezrozumienie" bylo dosc proste - nie odpowiedziales.

    --
    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2006-03-01 19:57:25
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Czy zadaliscie sobie choc kawalek trudu, aby zerknac na strone
    > Multibanku? :)
    > Bo mam wrazenie, ze jakos tak Was nie rozumiem :-)

    No i, kurczę, wydało się że nie znam TOiP Multi :^) To ciut zmienia postać
    rzeczy, chociaż nadal Twoje pytanie moim zdaniem ma sens. Jeśli bank
    decyduje się na zniesienie darmowej VE co do zasady, to przy bezprowizyjnych
    bankomatach posiadanie VE IMHO trochę traci zasadność bytu, bo VC ma tą sama
    funkcjonalność, plus możliwość dokonywania zakupów przez net. Może
    rzeczywiście promują VC.

    Tomek

  • 18. Data: 2006-03-01 20:16:38
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <o...@g...pl> napisal(a):

> [...]
    > bankomatach posiadanie VE IMHO trochę traci zasadność bytu, bo VC ma tą sama
    > funkcjonalność, plus możliwość dokonywania zakupów przez net. Może

    Czy taka karta pozwala na np. założenie kaucji przy wynajmie
    samochodu? Kredytówki sprawdzają (na ogół telefonicznie) i nie
    pobierają kasy, na ogół nawet nie blokują. Ciekawe jak ma się sprawa
    przy debetowej embosowanej. Podejrzewam, że sprzedawca nie ma szans
    dowiedzieć się, że to nie jest karta kredytowa?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 19. Data: 2006-03-01 22:02:27
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Slawek Kos <s...@p...com> wrote:

    > w odpowiadaniu na pytania?

    W czymkolwiek.

    > takim, zeby udzielic odpowiedzi a nie napasc na pytajacego?

    Napaść? Rotfl. Nie pochlebiaj sobie.

    > polska jezyk trudna jezyk

    Właśnie widzę, że dla Ciebie zdecydowanie.
    Nie będę Ci dawał elementarnych podstaw, bo tego powinni byli
    Cię nauczyć w szkole.

    > Na szczescie to "niezrozumienie" bylo dosc proste - nie odpowiedziales.

    Na szczęście jesteś zwykłym leniem, którego wystarczy splonkować.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 20. Data: 2006-03-01 22:04:25
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Samotnik <s...@w...samotnik.art.pl> wrote:

> [...]
    > przy debetowej embosowanej. Podejrzewam, że sprzedawca nie ma szans
    > dowiedzieć się, że to nie jest karta kredytowa?

    Pamiętam, że kiedyś można było to jakoś sprawdzać po numerach kart.

    Nie wiem jak w innym banku, ale teraz serie kredytówek i debetówek
    w Multi, pokrywają się numeracją (oczywiście tylko w pewnym zakresie).

    --
    Przemysław Maciuszko