  • 1. Data: 2006-03-01 11:08:58
    Temat: [LUKAS] Spłata rat i kart kredytowych ...
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Spróbujcie zrobić "klasyczny" przelew na zdefiniowany rach KK ;)

    Wybieramy =>

    NOWY przelew => SPŁATA RAT I KART => Wybieramy co spłacamy z I
    lub II listy wyboru i dziwujemy się komunikatami ... przeszło za
    którymś razem po zdefiniowaniu za pomocą III opcji i Numeru
    rachunku kredytowego ...

    15 minut na jeden pieprzony przelew i 3 wyrzucenia z systemu ...
    grrr ... ;)

    Ot i ponarzekałem sobie ;)
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 2. Data: 2006-03-01 11:20:30
    Temat: Re: [LUKAS] Spłata rat i kart kredytowych ...
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Spróbujcie zrobić "klasyczny" przelew na zdefiniowany rach KK ;)

    Swoją drogą, ciekawe kiedy LUKAS uszczęśliwi klyentów onlinowymi
    przelewami między ROR a KK ... kurna czeka się jak na przelew
    SYBIREM ... trochę to drażniące jest ...

    Między RORAMI w LUKASIE pieniądze "idą" paręnaście sekund, a
    między rach ROR a rach KK własnym (oba w LB) przelew idzie kilka
    dni roboczych ;(

  • 3. Data: 2006-03-01 12:10:13
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Między RORAMI w LUKASIE pieniądze "idą" paręnaście sekund, a między
    > rach ROR a rach KK własnym (oba w LB) przelew idzie kilka dni
    > roboczych ;(

    Niestety nie dotyczy to tylko Lukasa. Chocby w Millennium jest podobnie.
    Tez nie rozumiem dlaczego tak dlugo trwa ksiegowanie wplywu na rachunki KK.
    Niektorzy z tym sobie dobrze radza, nawet przelewy zewnetrzne sa szybko
    ksiegowane, chocby w Raiffeisen i pewnie wiele innych.
    darek

  • 4. Data: 2006-03-01 12:18:36
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "darek" <d...@f...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Niektorzy z tym sobie dobrze radza, nawet przelewy zewnetrzne sa szybko
    > ksiegowane, chocby w Raiffeisen i pewnie wiele innych.

    w BZWBK też przelew na KK nie jest on line. Jeśli zrobisz przelew na KK od
    rana do ok. godziny 18 to na koncie karty zostanie zaksięgowany ok. godziny
    21, jeśli po 18 to ok. 21 następnego dnia.

  • 5. Data: 2006-03-01 12:47:58
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Grzes napisał(a):

    > w BZWBK też przelew na KK nie jest on line.

    To w takim razie pytam uzytkownikow KK wydanych przez inne banki. Gdzie
    ksiegowanie wplywu na rachunek KK odbywa sie szybko, zalozmy, ze
    dokonujemy przelewu wewnetrznego.
    darek

  • 6. Data: 2006-03-01 13:09:05
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > To w takim razie pytam uzytkownikow KK wydanych przez inne banki.
    > Gdzie ksiegowanie wplywu na rachunek KK odbywa sie szybko, zalozmy,
    > ze dokonujemy przelewu wewnetrznego.
    > darek

    W Multibanku - natychmiast i od razu ma to wplyw na limit. W Rajfim,
    niby szybko, ale tam zaksiegowanie przelewu nie jest rownoznaczne
    odnowieniu sie limitu (czyli "rozliczeniu" przelewu). Limit odnawia
    sie jakos w okolicy chyba 22:00 wieczorem.

    marekz

  • 7. Data: 2006-03-02 18:59:50
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Dnia 2006-03-01 13:47, darek pisze:

    > To w takim razie pytam uzytkownikow KK wydanych przez inne banki. Gdzie
    > ksiegowanie wplywu na rachunek KK odbywa sie szybko, zalozmy, ze
    > dokonujemy przelewu wewnetrznego.

    mBank - natychmiastowa spłata z równoczesnym odnowieniem limitu.

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 8. Data: 2006-03-14 16:37:33
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):
    > Spróbujcie zrobić "klasyczny" przelew na zdefiniowany rach KK ;)

    Kolega ostatnimi czasy też pałował się z tym problemem ;)

    A ponarzekam sobie jeszcze ... Chciałem spłacić w 100 %
    zadłużenie na karcie ... piątek -patrzę na całkowite zadłużenie
    VC (brak blokad etc, transakcji nie było żadnych ostatnio) ...
    wpłącam stosowną kwotę w piąteczek ...

    Oczywiście kwota ta zjawiła się dziś ;) ... I zadłużenie jeszcze
    ponad 70 PLN ... rano wpłaciłem te 70 PLN .... ciekawy jestem
    ile jutro będę miał zadłużenia ;)