eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank znowu zenadaMultibank znowu zenada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank znowu zenada
    Date: Wed, 19 Oct 2005 15:36:48 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <dj5i5f$tpv$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-dom.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1129729007 30527 212.76.37.148 (19 Oct 2005 13:36:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Oct 2005 13:36:47 +0000 (UTC)
    X-Sender: u+eie1fErhteICjGMoQOWg==
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:366722
    [ ukryj nagłówki ]

    Zamowilem sobie karte VISA CLASSIC debetowa do rachunku. Bylo to juz ze
    dwa tygodnie temu, wiec dzwonie sie dzisiaj zapytac co z moim wnioskiem.
    Dostalem info, ze wniosek zostal odrzucony poniewaz brak jest wymaganych
    miesiecznych wplywow na rachunek (wymagaja 1 tys zl/miesiac). Wszystko
    fajnie, tyle ze wplywy na ten rachunek to ja mam okolo 4 tys / miesiac :)

    Niestety pan, z ktorym rozmawialem nie umial tego wyjasnic i stwierdzil,
    ze powinien sie ze mna skontaktowac ktos kto sie tym zajmowal.
    Powinien... jakies pare dni temu. Cala rozmowa trwala z 15 minut, a ja
    nie dowiedzialem sie nic. W ciagu tych 15 minut pan konsultant ciagle
    cos sprawdzal i sie dowiadywal (jakies 90% czasu), ale wybitnie miernie
    mu to poszlo bo zadnych informacji nie zdobyl.

    Niestety jak to zwykle bywa w bankach nalezacych do BRE obsluga klienta
    jest zalosna. Wystaczy wspomniec to jak skladalem w mBanku reklamacje od
    reklamacji i sprawa ciagnela sie okolo 70 dni, czy tez kwestie KK Multi,
    ktora nie moglem placic, a bank twierdzil, ze przeciez wszystko jest ok.
    Teraz tez nikt nic nie wie, nikt sie ze mnie kontaktuje, bo i po co.

    Jako, ze nie mam tam zadnych kredytow ani dlugoterminowych lokat to
    chyba czas sie z nimi rozstac. Kiedy rezygnowalem z konta w Citi to
    obsluga u nich tez byla juz w dosyc kiepskim stanie, ale to co pokazuja
    mBank i Multi to jest znacznie ponizej poziomiu zerowego.

    Ktory bank ma SENSOWNA i KOMPETENTNA obsluge klienta? Istnieje w ogole
    cos takiego w PL dla normalnych osob (CitiGold za ktore sie placi
    70zl/miesiac pomijam), w miare przyzwoitej cenie (powiedzmy do
    kilkunastu pln/miesiac)? Bo juz mi po prostu rece opadaja do tych pseudo
    bankow i wole zaplacic wiecej ale przynajmniej byc sensownie obsluzonym.


    --
    pozdrawiam
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1