  • 1. Data: 2005-12-14 21:20:02
    Temat: Multiczat w Multibanku
    Od: "moio" <m...@o...pl>

    za każdym razem podczas chęci zalogowania sie do Multiczata otrzymuje
    komunikat na czerwonym pasku: adres tej strony WWW nie jest na liście
    dozwolonych adresów stron z czatem. Jak to rozwiązać?

  • 2. Data: 2005-12-15 06:20:57
    Temat: Re: Multiczat w Multibanku
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > za każdym razem podczas chęci zalogowania sie do Multiczata otrzymuje
    > komunikat na czerwonym pasku: adres tej strony WWW nie jest na liście
    > dozwolonych adresów stron z czatem. Jak to rozwiązać?

    Spróbuj zalogować się z innej strony niż główna - u mnie pomaga (i zawsze
    działa) logowania po kliknięciu na MultiCzat ze strony
    http://kariera.multibank.pl/nasze_placowki/lista/?_r
    equestid=58226

    pozdr
    nod

  • 3. Data: 2005-12-15 19:26:15
    Od: "moio" <m...@o...pl>

    Użytkownik "nod" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Spróbuj zalogować się z innej strony niż główna - u mnie pomaga (i zawsze
    > działa) logowania po kliknięciu na MultiCzat ze strony
> [...]

    dzieki działa ;)