  • 1. Data: 2005-12-14 21:49:11
    Temat: mbank - szybkosc wysylki KK
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    pytalem niedawno o szybkosc wysylki KK mBank.
    Otoz - na https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/status/formularz.p
    czytam info z 1.12 ze "karta zostanie wydana i wysłana pocztą na
    wskazany adres korespondencyjny w ciagu trzech najbliższych dni
    roboczych."
    I liczę:
    2.12, 5.12, 6.12 - ostatni dzien wysylki.

    A 14.12 wyjmuje ze skrzynki 2 listy z mbanku:
    1. stempel poczty z 7.12 - egzemplarz umowy i wniosku.
    2. stempel poczty z 8.12 - karta

    Bank spoznil sie o 2 dni, a poczta dostarczala ten list kilka dni.
    Zawsze przesylki z mbanku ida strasznie dlugo. Z przesylkami od innych
    nadawcow nie ma tego problemu. Moze poczta w Łodzi tylko stemple
    przystawia a listy wysyla poza Łódź raz w tygodniu?

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 2. Data: 2005-12-15 07:12:24
    Temat: Re: mbank - szybkosc wysylki KK
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > A 14.12 wyjmuje ze skrzynki 2 listy z mbanku:
    > 2. stempel poczty z 8.12 - karta

    ja wczoraj, czyli 14-ego (krakow) dostalem hasla jednorazowe ze stemplem z 8.XII
    czyli to samo ... a na karte tez dlugo czekalem a moja zona jeszcze czeka...

  • 3. Data: 2005-12-15 13:56:29
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 14 Dec 2005 22:49:11 +0100, w
    <a...@4...com>, WAM <n...@n...nopl.pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > 2.12, 5.12, 6.12 - ostatni dzien wysylki.
    >
    > A 14.12 wyjmuje ze skrzynki 2 listy z mbanku:
    > 1. stempel poczty z 7.12 - egzemplarz umowy i wniosku.

    Też tak miałem przy wydawaniu karty.
    Oczywiście również okłamali, że wyślą w ciągu 3 dni roboczych. Nie pamiętam ile
    to było dni faktycznie, ale kopertę z kartą dostałem równo w 14 dniu po
    zgłoszeniu.

  • 4. Data: 2005-12-15 14:11:18
    Od: "Maichal" <M...@p...pl>

> [...]
    > nadawcow nie ma tego problemu. Moze poczta w Łodzi tylko stemple
    > przystawia a listy wysyla poza Łódź raz w tygodniu?

    Zawsze trwa to 6 dni roboczych nie licząc sobót i niedziel