  • 41. Data: 2009-10-27 20:45:20
    Temat: Re: Multikonto AQ Intensive vs Citigold
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 27.10.09 09:47, RobertS pisze:

    > ww. nie jest warunkiem koniecznym, nie trzeba przelewać wynagrodzenia do
    > citi, aby dostać ofertę citigold...

    Konto Citigold sam sobie oferujesz. Podpisujesz umowę i (czasem) płacisz.

    --
    Pete

  • 42. Data: 2009-10-27 21:14:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > czyli nawet będąc bezrobotnym można mieć citigold, natomiast w ofercie
    > NIE MA ani słowa nt. kk (jakichkolwiek)...

    "Klienci Citigold otrzymują bezpłatnie dowolną Kartę Kredytową Citibank
    oraz karty dodatkowe."

    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=cg_in
    ne_produkty#karty_kredytowe

    --
    Mithos

  • 43. Data: 2009-10-28 10:10:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > "Klienci Citigold otrzymują bezpłatnie dowolną Kartę Kredytową Citibank
    > oraz karty dodatkowe."
    >
    > https://www.online.citibank.pl/page.do?content=cg_in
    ne_produkty#karty_kredytowe

    na informacji listownej, którą otrzymałem od citka nie ma o tym ani słowa...

    --
    pozdrawiam
    RobertS