  • 31. Data: 2009-10-25 17:19:35
    Temat: Re: Multikonto AQ Intensive vs Citigold
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Sugerujesz, ze klient citigold nie dostanie karty goldowej? Wydaje mi
    > sie, ze jestes w bledzie.

    Klient CitiGold to chyba dostaje z automatu platynę (kiedyś tak było) ?

    --
    Mithos

  • 32. Data: 2009-10-25 17:20:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-25, Pete <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > Citi od pewnej kwoty każdy przelew przychodzący oznacza sam jako
    > wynagrodzenie :)

    Ale jest to w regulaminie, czy po prostu mają spartolony system
    i jak ktoś kiedyś zauwayży, to będzie klops? :P

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 33. Data: 2009-10-25 18:29:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 25.10.09 18:20, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2009-10-25, Pete<n...@n...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale jest to w regulaminie, czy po prostu mają spartolony system
    > i jak ktoś kiedyś zauwayży, to będzie klops? :P

    W regulaminie nic takiego nie ma. Poza tym limit dla golda, to AFAIR
    "wpływy" a nie "wpływy z tyt. wynagrodzenia".

    --
    Pete

  • 34. Data: 2009-10-25 19:09:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Klient CitiGold to chyba dostaje z automatu platynę (kiedyś tak było) ?

    Wiec tym latwiej chyba o golda :).

    MK

  • 35. Data: 2009-10-25 19:17:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > Bo jeśli nie, to "obrót" na koncie będzie robiony przelewem pomiędzy
    > własnymi rachunkami, w żadnym banku nie kwalifikowanym jako

    Nic takiego nie sugeruje, ale DG jast zwiazane z osoba fizyczna, a zaplata
    za usluge jest po prostu jej wynagrodzeniem. Oczywiscie w takim przypadku
    inaczej sa liczone koszty uzyskania przychodu i przy danym typie dzialanosci
    bank moze uznac, ze koszty jego uzyskania to np. 50% lub nawet 80%
    otrzymanego wynagrodzenia, co ma wplyw przyznanie produktu kredytowego.

    MK

  • 36. Data: 2009-10-25 20:10:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-25, Pete <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > W regulaminie nic takiego nie ma. Poza tym limit dla golda, to AFAIR
    > "wpływy" a nie "wpływy z tyt. wynagrodzenia".

    W TOIP do Citigold stoi, że wpływy z wynagrodzenia.
    Oboje mówimy o koncie, nie o karcie, tak? ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 37. Data: 2009-10-26 07:40:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 25.10.09 21:10, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2009-10-25, Pete<n...@n...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W TOIP do Citigold stoi, że wpływy z wynagrodzenia.
    > Oboje mówimy o koncie, nie o karcie, tak? ;)

    Tak. Zatem muszę się bardziej przyglądać jak w przyszłości Citi będzie
    księgował te wpływy ;)

    --
    Pete

  • 38. Data: 2009-10-26 17:39:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 25 Oct 2009 13:55:21 +0100, MK napisał(a):
    > Sugerujesz, ze klient citigold nie dostanie karty goldowej? Wydaje mi sie,
    > ze jestes w bledzie.

    Inaczej: Citi po prostu zwykłemu klientowi z DG _nie_ przyzna karty gold.
    Nie wiem jak jest z kontem citigold, ale biorąc pod uwagę ich debilne
    podejście do DG to może być podobne. Bo jakiś tam prezes gdzieś sobie
    poczytał o kryzysie i wymyślił "no to teraz stawiamy na emerytów" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 39. Data: 2009-10-27 08:46:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > podejście do DG to może być podobne. Bo jakiś tam prezes gdzieś sobie
    > poczytał o kryzysie i wymyślił "no to teraz stawiamy na emerytów" :)

    Citigold można mieć bez jakichkolwiek zaświadczeń, wystarczy 200kzł
    aktywów na koncie i zadzwonią/napiszą list, że mają taką ofertę (citigold)
    i zapraszają się do zapoznania się z warunkami

    czyli nawet będąc bezrobotnym można mieć citigold, natomiast w ofercie
    NIE MA ani słowa nt. kk (jakichkolwiek)...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 40. Data: 2009-10-27 08:47:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W TOIP do Citigold stoi, że wpływy z wynagrodzenia.

    ww. nie jest warunkiem koniecznym, nie trzeba przelewać wynagrodzenia do
    citi, aby dostać ofertę citigold...

    --
    pozdrawiam
    RobertS