  • 11. Data: 2007-10-26 10:17:53
    Temat: Re: Multikonto My -> Lukas eKonto Pro Czy warto?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MrMrooz <m...@g...pl> wrote:

    > Masz czy gdybasz? Bo jak jak zakładałem, to zostałem poinformowany, że druga

    Mam od prawie roku wspolne, dwie karty, dwa tokeny, bezplatnie.

    a.

  • 12. Data: 2007-10-27 07:25:13
    Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Curious" <c...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Rozwazamy przeniesienie konta z Multibanku (Multikonto My) do Lukasa
    (eKonto
    > Pro).
    (...)
    > Oczywiscie zalozylibysmy lokate na 5000 PLN zeby zminimalizowac koszty
    > obslugi rachunku.

    Doradzam nie lokate, tylko wplate na konto oszczednosciowe. Tez sie liczy do
    koniecznego salda, a jest lepiej oprocentowane i mozna wyplacic w dowolnej
    chwili (bezplatnie raz w miesiacu).

    Pozdrawiam
    ISIA

  • 13. Data: 2007-10-27 08:45:09
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

> [...]
    > do
    > koniecznego salda, a jest lepiej oprocentowane i mozna wyplacic w dowolnej

    warunek bezplatnosci 5000 salda dotyczy SREDNIEGO SALDA, wiec mozna miec
    teoretycznie 15tys przez 10 dni i tez przejdzie

  • 14. Data: 2007-10-27 11:40:09
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    > do
    > koniecznego salda, a jest lepiej oprocentowane i mozna wyplacic w dowolnej

    Dobrze wiedziec - dzieki.