  • 1. Data: 2002-03-09 22:56:19
    Temat: Multiport i Izzybank, dobra idea czy pieniądze wyrzucone w błoto
    Od: <2...@p...wspiz.edu.pl>

    Ja jeszcze tylko o jednym problemie wspomne, no może o dwóch...
    Zaglądałem ostatnio na stronę Multiportu i Izzybanku

    Korzystam z obydwu coraz częściej... jednak widzę pewną sprzeczność w
    prowadzeniu tych serwisów.
    Sam pomysł , sama idea Multiportu jest dobra. Jest jednak pewne ale... Ktoś
    miał pomysł, ale nie do końca go zrealizował. Zainwestował w reklamę
    (billboardy), a nie przygotował serwisu... w necie... Wg mnie, BRE Bank
    powinien najpierw przygpotować serwis w internecie, a później go reklamować.
    Choć od premiery MULTIPORTU minęło już dużo czasu, nie widzę większych postępów
    w prowadzeniu tego serwisu. Powinniście stworzyć coś na miarę expandera.pl,
    albo bankiera.pl. A co widzę hmmm, zlepek dobrych pomysłów, ale zaczętych a nie
    skończonych . Chociażby ten klub zdobywców, kiedy pojawi się tak wkrótce
    zapowiadana aktualizacja...
    Nie macie ludzi do pracy, którzy mogą zająć się samym Multiportem???
    Gwarantuję, że ja bym częściej aktualizował to od was... Podobnie rzecz ma się
    z IzzyBankiem i jego stronami, forum działa i czat też, ale jakoś tam ludzi nie
    widać, szczególnie tych młodych i tych izzy!!! Gdzie reklamy izzybanku
    (chociażby w młodzieżowych stacjach takich jak MTV). Dobre pomysły przez źle
    zarządzających mogą legnąć gruzem. Pisząc ten tekst mam na celu tylko jedną
    rzecz, żeby wreszcie się ktoś zainteresował tymi serwisami, bo wyrzuucanie
    pieniedzy w bloto nie ma sensu. A ja uważam, że pomysły Izzybanku i w
    szczegolnosci Multiportu są bardzo dobre.

    Tak w ogóle zastanawiam się czy ktoś z panów z mBanku, albo Brebanku czyta ten
    tekst. Jeśli tak to proszę o komentarz. Z góry dziękuję.
    Pozdrowienia dla mKlientów mBankowcow i Izzyklientów i Multiportowiczów :))))