  • Data: 2002-01-24 12:22:56
    Temat: Multiuport - lokata=rachunek?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. "Użyłem" sobie Multiporta. Czy u was lokata emax = rachunek emax,
    tzn. Emax pojawia się zarówno w spisie lokat jak i rachunków? Szczerze
    mówiąc, spodziewałem się w polu "Lokata" znaleźć spis założonych
    lokat, a nie E-maxa.

    2. Fajny bałagan w mBanku. Założyłem trzy lokaty, a dostałem bodajże z
    sześć umów (każda w dwóch egz.). Ten bank rzeczywiście pomnaża
    pieniądze wydajniej niż inne banki :).