  • 1. Data: 2005-09-27 11:08:56
    Temat: NOTUS
    Od: "chomson" <z...@p...onet.pl>

    Mam pytanie.
    Czy ktoś z Was, korzystał kiedyś z usuług firmy Dom Kredytowy Notus??
    Proszę o jakieś info na temat pośrednika.
    Chcę przez nich zaciągnąć kredyt na mieszkanie.
    Dzięki za wszelkie info.
    Pozdrawiam

    chomson

  • 2. Data: 2005-09-28 06:43:51
    Temat: Re: NOTUS- nie polecam
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Niestety ale mam niesmak po wizycie w tym "domu kredytowym". Nie sa obiektywni
    w swoich poradach i promuja banki od ktorych otrzymuja najwieksza marze za
    sprzedaz produktow.
    Mi za wszelka cene probowano sprzedac malo korzystny dla mnie kredyt w bph.
    Nikt z doradcow nie zajaknal sie nawet o promocjach w innych bankach, nie
    wspominajac juz nawet o owczesnym kredycie w bos ktorego oprcentowanie bylo
    nizsze o prawie 2% od w.w. !
    Przy tak powaznym kredycie polecam jednak samemu przejsc sie po bankach i
    zebrac oferty a pozniej ew.pojsc do doradcy, majac jednak na uwadze fakt ze ma
    on interes w tym, by sprzedac Ci niekoniecznie najlepszy produkt.
    Oczywiscie prowizja od kredytu branego przy pomocy posrednikow jest w banku
    wyzsza nie mialbys brac indywidualnie. Nie daj sobie zamydlic oczu.
    Zycze udanych wyborow
    Darek

  • 3. Data: 2005-09-28 07:15:51
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ***
> [...]
    > banku
    > wyzsza nie mialbys brac indywidualnie. Nie daj sobie zamydlic oczu.
    ***

    Witam

    Czy można widzieć na czym opierasz tak stanowcze twierdzenia?

    Pozdrawiam

    KrzysiekRR

  • 4. Data: 2005-09-28 07:29:57
    Od: d...@p...onet.pl

    > Czy można widzieć na czym opierasz tak stanowcze twierdzenia?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > KrzysiekRR

    Tak jak wczesniej napisalem, opieram to na swoich doswiadczeniach i
    weryfikacji informacji ktore otrzymalem w Notusie z rzeczywistoscia. Bo czym
    tlumaczyc zatajenie faktow przez doradce, niedoinformowaniem czy swiadomym
    dzialaniem ?

    Darek

  • 5. Data: 2005-09-28 07:46:24
    Od: "Tomasz Bar" <t...@g...pl>

    Witajcie,
    zgadzam sie w pełni, ze doradca doradcą ale trzeba miec swoje w głowie,

    polecam lekturę w wolnej chwili.
    Doradca finansowy nie zastąpi Twojej wiedzy.
    http://www.finanseosobiste.pl/modules.php?
    op=modload&name=News&file=article&sid=68&mode=thread
    &order=0&thold=0,

    Pozdrawiam
    Tomek
    http://www.finanseosobiste.pl

  • 6. Data: 2005-09-28 11:44:51
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czym
    > tlumaczyc zatajenie faktow przez doradce, niedoinformowaniem czy swiadomym

    ***
    Miałem na myśli stanowcze twierdzenia dotyczące doradców i firm doradczych w
    ogóle - w tekście nic nie wskazywało na to, że nadal wspominasz tylko o
    Notusie.
    Nie każda firma doradcza i nie każdy doradca działa w sposób opisany przez
    Ciebie. A poza tym w niewielkiej ilości przypadków skorzystanie z usług firm
    doradczych wiąże się z wyższymi kosztami i prowizjami niż bezpośrednio w
    banku.

    Pozdrawiam

    KrzysiekRR