  • 1. Data: 2005-09-27 07:56:51
    Temat: poziom usług DB .... korzysta ktoś?
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    od niedawna mam tą "niezwykłą" przyjemność korzystania z usług DB (mieli
    dobrą ofertę kredytową, ale koniecznie w pakiecie z rachunkiem)

    kilka niespodzianek przy dostępie internetowym
    a) wykonanie dowolnej operacji definicji/anulowania/modyfikacji
    przelewu/zlecenia jest widoczne w systemie po 30 minutach :)
    b) zlecenie z datą przyszłą jest realizowane dopiero drugą sesją wychodzącą
    c) system logowania wymaga wiele wpisów, ale jeśli ktoś stanie się
    posiadaczem karty kodów to w zasadzie wszystko ma wypisane i zabezpieczeniem
    jest 5 cyfrowy pin - jak kiedyś w citi :)

    na razie to tyle wrażeń - w mojej ocenie reklamy banku znacznie rozmijają
    się z rzeczywistością - ale tragicznie nie jest
    czy ktoś korzysta również z tej oferty?

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 2. Data: 2005-09-27 07:57:57
    Temat: Re: poziom usług DB .... korzysta ktoś?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    plusz wrote:
    > na razie to tyle wrażeń - w mojej ocenie reklamy banku znacznie
    > rozmijają się z rzeczywistością - ale tragicznie nie jest
    > czy ktoś korzysta również z tej oferty?

    a bo loni za dobrego systemu centralnego nie maja i dopiero chyba jakos z
    defem COMPa pracuja.
    A okazuje sie, ze bez systemu centralnego to nie tak latwo w dzisiejszych
    czasach :)

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-09-27 08:03:05
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    plusz wrote:
    [...]

    > c) system logowania wymaga wiele wpisów, ale jeśli ktoś stanie się
    > posiadaczem karty kodów to w zasadzie wszystko ma wypisane i
    > zabezpieczeniem jest 5 cyfrowy pin - jak kiedyś w citi :)

    No. Jak zdobędziesz kartę kodów w m*bankach , inteligo, nordei itp. to
    tez wszystko stoi otworem. A co byś chciał?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 4. Data: 2005-09-27 08:37:07
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    > No. Jak zdobędziesz kartę kodów w m*bankach , inteligo, nordei itp. to tez
    > wszystko stoi otworem. A co byś chciał?

    nie

    na żadnej z tych kart nie ma szczegółów takich jak numer klienta i adres
    gdzie należy go wpisać :)
    poza tym hasła muszą być bardziej skomplikowane niż 5 cyfr

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 5. Data: 2005-09-27 16:44:40
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "plusz"

    > na żadnej z tych kart nie ma szczegółów takich jak numer klienta i
    > adres gdzie należy go wpisać :)
    > poza tym hasła muszą być bardziej skomplikowane niż 5 cyfr

    i dlatego z tej karty trzeba zdrapac nie tylko wszystkie zdrapki ale
    rowniez wydrapac identyfikacje karty :-)
    to konto wlasnie dlatego nie nadaje sie na glowne, ale na tysiac czy
    dwa na platnosci i wyplaty za granica bez prowizji darmowa VE nadaje
    sie jak najbardziej
    *** blad ***