  • 1. Data: 2009-10-14 13:55:29
    Temat: NTG
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego będzie pod nadzorem warszawskiej
    prokuratury okręgowej prowadzić śledztwo w sprawie działania na szkodę
    Giełdy Papierów Wartościowych. Materiały zostały jej już przesłane -
    poinformował w środę PAP rzecznik prokuratury Mateusz Martyniuk.
    Jak dodał, chodzi o zawiadomienie posłów PiS, które trafiło do
    prokuratury pod koniec września. "Ponieważ sprawa jest wielowątkowa i
    dotyczy trudnych kwestii, zdecydowaliśmy się na wszczęcie śledztwa.
    Prokuratorzy uznali też, że sprawę powinna wyjaśnić ABW" - dodał Martyniuk.

    Główny wątek zawiadomienia - jak wyjaśnił - dotyczy uchwały przyjętej
    przez walne zgromadzenie GPW o wypłacie dywidendy. "Zdaniem
    zawiadamiających było ono niezgodne z prawem. Kolejnym wątkiem jest
    sprawa systemu informatycznego obsługującego obroty na giełdzie. Z
    przesłanych materiałów wynika, że jest on wadliwy i mogło dojść do
    "zaniechania działań dotyczących bezpieczeństwa obrotu papierami
    wartościowymi" - powiedział Martyniuk.
    ---Koniec---

  • 2. Data: 2009-10-14 14:12:39
    Temat: Re: NTG
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > materiałów wynika, że jest on wadliwy i mogło dojść do "zaniechania
    > działań dotyczących bezpieczeństwa obrotu papierami wartościowymi" -

    Dlaczego post na temat oznaczasz NTG?

  • 3. Data: 2009-10-14 14:15:53
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego post na temat oznaczasz NTG?

    Hahahaha

  • 4. Data: 2009-10-14 14:24:15
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

    > Dlaczego post na temat oznaczasz NTG?

    Bo mam do czynienia z błyskotliwymi czytelnikami :)

  • 5. Data: 2009-10-14 14:27:21
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > Bo mam do czynienia z błyskotliwymi czytelnikami :)

    Raczej jakaś utrata obiektywizmu:) Słowo "PeIS" nie kwalifikuje wiadomości
    do NTG z automatu IMO.