  • 1. Data: 2009-10-14 11:20:56
    Temat: witamy Pawała Rejczaka
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    po dłuższej nieobecności

  • 2. Data: 2009-10-16 21:13:34
    Temat: witamy Pawła Rejczaka
    Od: "Mariusz J..." <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    miał bardzo duzo szczęścia.
    witamy znowu w giełdowej rodzince :)

    Mariusz

  • 3. Data: 2009-10-16 21:30:05
    Temat: Re: witamy Pawła Rejczaka
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 16 Paź, 23:13, "Mariusz J..." <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:
    > miał bardzo duzo szczęścia.
    > witamy znowu w giełdowej rodzince :)
    >
    > Mariusz
    >
    > --

    Eeeee, sory ale jaką ma ksywke na grupie kolega tak serdecznie witany?

  • 4. Data: 2009-10-18 20:21:31
    Temat: Re: witamy Pawała Rejczaka -Raidera
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Raider - 3nmaj sie

    Mam nadzieje, ze jednak nie wyszlo tak zle bo wrociles wczesniej, niz po 2
    tygodniach

    Ale pewnie jeszcze dosc dlugo bedziesz walczyl

    Pozdrowko

    Loser

    PS dla nowych a nawet srednio-nowych

    Pawel Rejczak =Raider to na Grupie od ponad 10 lat

    Chyba i z 12 lat

    Jeden ze "starej ekipy"

    Pozniej "przeszedl na zawodowstwo" i rzadziej pisuje

    +

  • 5. Data: 2009-10-27 06:29:38
    Od: fatso <f...@n...com>

    Loser wrote:
> [...]
    >
    > Chyba i z 12 lat
    >
    > Jeden ze "starej ekipy"
    >
    > Pozniej "przeszedl na zawodowstwo" i rzadziej pisuje

    spotkalem osobiscie przed laty na zjezdzie Stowarzyszenia Inwestorow
    Indywidualnych w Kudowej.
    Juz wtedy krecil sie zajadle wokol monitorow f-my Reuters i widac bylo,
    ze daleko zajdzie.
    Prosimy o sprawozdanie z wypadku, co sie stalo i jak sie czuje czlowiek
    co sie pocalowal ze smiercia
    i wyszedl z tego po naszej stronie. I czy to wplyw ma jakis na strategie
    inwestowania.

    fatso