  • 11. Data: 2009-04-02 16:21:29
    Temat: Re: NTG.... Do woja lebry, bronić ojczyzny (albo zakuwać) ...
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:gr2lpf$808$1@news.interia.pl...

    > Zaliczyłem jedno i drugie.
    > W odwrotnej kolejności niż podałeś....

    No widzisz... sam nie miałeś "motywacji" aby uciekać przed wojskiem na
    studia a podejrzewasz, że inni to masowo robią :)))

    --
    marfi

  • 12. Data: 2009-04-02 16:37:26
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > to na drugi raz zapytaj kogos madrzejszego zamiast zasmiecac ciagle
    > cytatami jednego imbecyla albo zartami prima aprillisowymi, na które
    > nabieraja sie wyjatkowi idioci, co powinno Ci dac do myslenia.

    Nie ma co dramatyzować, wszystko wskazuje że jednak 2.04.09 dałem się
    oszukać na "nieaktualny" żart ....
    Mimo wszytsko dziękuje kolegom za "weryfikację".

    P.S. Jedyne czego można żałować z powodu tego "primaaprilisowego żartu" to
    tego, iż nie udało się zapobiec tej serii "imbecólów i idiotów" które
    niestety znowy musiały pójść "w eter" .... :)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2009-04-02 18:18:51
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > Recydywa saska
    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=722

    [...]

    > Polska ma mieć sto tysięcy wojska oraz 10 a potem 20 tysięcy rezerwy. To
    > znaczy - taki ma być etat, a jak będzie naprawdę - to się zobaczy. Warto w
    > związku z tym przypomnieć, że w połowie lat 80-tych, kiedy to byliśmy
    > jeszcze nierozerwalnym ogniwem Układu Warszawskiego, Polska miała 450
    > tysięcy wojska.

    http://www.youtube.com/watch?v=FZzRjpBBeik

    Anatol

  • 14. Data: 2009-04-02 18:52:07
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > [...]
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=FZzRjpBBeik

    Rozumię Anatolu twoją aluzję że niby ilość nie idzie w jakość, ale jakby
    wziąść pod uwagę ostatnie doniesienia z "frontu" gdzie choćby w lotnictwie w
    czasie pokoju co tydzień z "niewyjaśnionych przyczyn" rozbijają sie ni z tąd
    ni z owąd jakieś maszyny (czasami nawet z generałami lotnictwa na
    pokładzie), a te przestarzałe F-16 z lat 70-tych zakupione za gruby szmal,
    to ledwo atlantyk zdołały przelecieć, to lepiej chyba żeby na "wszelki
    wypadek" wartało by zadbać aby tego wojska było "trochę więcej"...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2009-04-02 18:55:55
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > to ledwo atlantyk zdołały przelecieć, to lepiej chyba żeby na "wszelki
    > wypadek" wartało by zadbać aby tego wojska było "trochę więcej"...

    A tak odchodząc już całkowicie od tematyki giełdowej to nie ma ktoś czasami
    namiarów podobnych do tych:

    https://www.cia.gov/library/publications/the-world-f
    actbook/rankorder/2079rank.html

    tylko odnoszących się do liczebności armii ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2009-04-02 18:56:52
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    >
    > https://www.cia.gov/library/publications/the-world-f
    actbook/rankorder/2079rank.html

    > tylko odnoszących się do liczebności armii ?.

    (oczywiście) naszych sąsiadów (zabrakło-pardon).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2009-04-02 19:26:49
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Anatol <c...@u...pl> napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=FZzRjpBBeik

    Armia 300 osobowa? Ja jeszcze zredukowałbym. Do kilkuosobowj.
    Kto wrażliwy, lepiej niech nie ogląda.

    http://tinyurl.com/cfdf64

    kc

  • 18. Data: 2009-04-02 22:15:08
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Sorry że to nie ta grupa, ale naprawdę nie mogem nie skomentować
    > poniższego absurdu.
    >
    > Wraca pobór do wojska
    > http://tiny.pl/bz3k

    Wytrzeźwiej.

    2009-04-01

  • 19. Data: 2009-04-03 06:56:16
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Jesteś pewien że to prima aprilis ?. Nie wiem jak wy, bo ja napradę
    > nie.....

    Posłuchaj. Od jakiegoś czasu, a konkretnie od czasu masowych zwolnień i
    rosnącego bezrobocia chętnych na zawodowych trepów jest więcej niż wolnych
    miejsc, więc dodaj sobie dwa do dwóch i nie rób z siebie łosia :)
    Tak, to był żart pierwszokwietniowy.

  • 20. Data: 2009-04-07 11:19:28
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > Rozumię Anatolu twoją aluzję że niby ilość nie idzie w jakość,

    No bo nie ilość mięsa armatniego ale uzbrojenie i wyszkolenie jest
    decydujące :

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_o_City_Hall

    http://wyborcza.pl/1,76842,5699172,Najkrwawsza_bitwa
    _Polakow_od_czasu_II_wojny_swiatowej.html

    http://www.youtube.com/watch?v=09HF_aeuAhk

    Anatol