  • 41. Data: 2008-10-19 21:00:16
    Temat: Re: NTG Konto w mBanku
    Od: "xavi" <x...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gdd5fn$sao$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > jeżeli myślisz o banku, który w przyszłości miałby być Twoim głównym
    > bankiem, z kredytami itp., to mBank raczej powinien podlegać eliminacji.

    A dlaczego? Ja bardzo sobie chwalę kredyt w mBanku, ponieważ:
    - mBank jako jeden z 2 (!) spośród kilkunastu najważniejszych polskich
    banków podjął się analizy nieco mniej typowego wniosku o kredyt (drugim
    bankiem był PKO BP)
    - ma dość wygodny mechanizm konta bilansującego, dzięki którem można
    zaoszczędzić na odsetkach (zwłaszcza na początku kredytu w wersji stałych
    rat)

    pozdr

    x.

  • 42. Data: 2008-10-19 21:06:06
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    nie, 19 paź 2008 o 22:39 GMT, Szymon napisał(a):

    > Jakies tam aplikacje GSM z tego co napisali w swoim cenniku, ale przyznaje,
    > ze nie wiem jak to dziala.

    Jak nie wiesz to po co piszesz bzdury? :)

    > Nie nosze. Mam w domu przy kompie. Ze wzgledow bezpieczenstwa nie loguje sie
    > z przygodnych komputerow do konta bankowego. A ow kawalek papieru jest mi
    > bardzo pomocny, gdy chce zrobic np. 10-15 przelewow. Chyba zglupialbym od
    > brzeczenia telefonu nie mowiac juz o mozliwych opoznieniach i jakichs
    > dziwacznych znaczkach zamiast prostych 5 cyfr.

    I znowu nie masz pojecia o czym piszesz i produkujesz bzdury :)

    Ja przelewy, czy mTransfer, czy zwyczajny podglad rachunku, kontrola
    operacji robie bardzo czesto, a w domu malo kiedy bywam, sms jest super
    wygodny.

    co do bzdur:
    opoznienie: nigdy mi sie nie zdazylo, smsy dochodza NATYCHMIAST
    dziwaczne znaczki: jezeli masz problem z odczytaniem i przeklepaniem 6 cyfr to
    wspolczuje
    :)

    co do predkosci korzystania, to sms jest rownie szybki, cale szczescie ze
    ze nie ma zdrapek, bo to byloby juz w ogole dno...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 43. Data: 2008-10-19 22:38:35
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "xavi" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - mBank jako jeden z 2 (!) spośród kilkunastu najważniejszych polskich
    > banków podjął się analizy nieco mniej typowego wniosku o kredyt (drugim

    Ale to nie zasługa jego elastyczności. Zapewne akkurat w procedurach taki
    wariant był zawarty. Gdyby nie był, byłoby to nie do przejścia, w
    przeciwieństwie do innych banków, albo przechodziłbyś to przez piętnaście
    tygodni za pośrednictwem mLinii. mBank to bank ze sztywnymi procedurami,
    niesłychanie powolny w działaniu przy jakiejkolwiek niestandardowej sprawie.
    Niedawno poprawili to, ale limit dzienny 5k zł na karcie debetowej to była
    żałość.

    > - ma dość wygodny mechanizm konta bilansującego, dzięki którem można
    > zaoszczędzić na odsetkach (zwłaszcza na początku kredytu w wersji stałych
    > rat)

    To samo tylko lepsze jest w Multibanku. Podobne rzeczy są w ING oraz w PKO
    BP.

    marekz

  • 44. Data: 2008-10-20 02:48:43
    Od: sorden <s...@w...pl>

    k...@o...pl wrote:

    > W Polsce to nie, ale można;) to i tak dużo:>
    > No i karta nie jest gratis. Więc raczej nie jest to rewolucyjna
    > oferta. Jedyny plus nie kurs walut BRE nie jest bardzo złodziejski.

    No to wyszlo szydlo z wora. Wplaty/wyplaty walut wciaz poza zasiegiem
    klienta... czynnosc wydawaloby sie dosc prozaiczna, ale nie dla super
    nowoczesnego mBanku ;)

    --
    in

  • 45. Data: 2008-10-20 04:24:51
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Jak nie wiesz to po co piszesz bzdury? :)

    Mow czego nie rozumiesz - postaram sie wytlumaczyc.

    > Ja przelewy, czy mTransfer, czy zwyczajny podglad rachunku, kontrola
    > operacji robie bardzo czesto, a w domu malo kiedy bywam, sms jest super
    > wygodny.

    OK - To Twoje odczucie. Kazdemu wedlug potrzeb.

> [...]
    > opoznienie: nigdy mi sie nie zdazylo, smsy dochodza NATYCHMIAST
    > dziwaczne znaczki: jezeli masz problem z odczytaniem i przeklepaniem 6

    Malo korzystasz widac z konta. Opoznienia nie ida moze w dni czy tygodnie,
    ale w przypadku nastu przelewow do wykonania to koszmar. Nie mowiac juz o
    tym, iz np. rozladowana bateria czy skradziony telefon zalatwilby mnie na
    amen.

    > co do predkosci korzystania, to sms jest rownie szybki, cale szczescie ze
    > ze nie ma zdrapek, bo to byloby juz w ogole dno...

    Ja jednak wole miec wybor w mbanku niz jedynie sluszna metode w Eurobanku.

  • 46. Data: 2008-10-20 07:10:13
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pon, 20 paź 2008 o 06:24 GMT, Szymon napisał(a):

    > Mow czego nie rozumiesz - postaram sie wytlumaczyc.

    Skrzetnie wyciales to, czego tyczyl sie komentarz, a chodzilio o to, ze
    napisales ze w eurobanku sa hasla smsowe, i to wlasnie jest bzdura... :)

    Na przyszlosc nie wycinaj istotnych cytatow w celu ukrycia swojej
    niewiedzy...

    > Malo korzystasz widac z konta.

    napisalem juz wyzej, ze wlasciwie nonstop, chcesz konkretnych danych?
    z ostatnich 12 miesiecy:

    Liczba operacji na eKoncie:
    Uznania 114
    Obciążenia 396
    Suma 510

    To jest tylko ekonto, do tego jeszcze kilka emaxow i emax+, gdybym chcial
    korzystac z hasel na kartce, to co miesiac musialbym oczekiwac na list z
    koperta, a co jakby nie doszla? a co jakbym zapomnial? a co jak musze
    zrobic przelew jak nie ma mnie w domu?

    > Opoznienia nie ida moze w dni czy tygodnie,
    > ale w przypadku nastu przelewow do wykonania to koszmar.

    ale jakie opoznienia? mozesz podac konkrtne czasy?
    bo ja jak robie przelew, to wprowadzam dane, klikam dalej, pojawia sie
    formularz z polem do wpisania hasla, i zanim wezme telefon do reki to sms
    juz jest, albo jezeli robie kolejny przelew gdy na telefonie widoczny jest
    jeszcze poprzedni przelew, to nie zdaze skasowac tego poprzedniego to juz
    jest nastepny z hasle

    > Nie mowiac juz o tym, iz np. rozladowana bateria czy skradziony telefon
    > zalatwilby mnie na amen.

    nie pamietam kiedy ostatni raz rozladowala mi sie bateria..., zreszta jak
    piszesz ze robisz przelewy tylko w domu, to problem ten nie istnieje :)

    I jeszcze taka uwaga, jak sie robi wiele przelewow, to robi sie przelewy
    zdefiniowane, ktorych nie trzeba potwierdzac haslem, tylko klik, klik i
    juz...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 47. Data: 2008-10-20 12:21:07
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pon, 20 paź 2008 o 14:41 GMT, Kamil Jońca napisał(a):

    > No widzisz. A ja mogę podać miejsce (a nawet 2) gdzie SMSy mi nie
    > dochodzą. Albo dochodza po godzinie.

    Ale to juz nie wina systemu hasel smsowych, tylko wina
    lokalizacji(kiepski/brak zasiegu) lub operatora, wiec nie rozumiem skad to
    OGOLNE najezdzanie na ten rodzaj hasel...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ - Zajac Poziomka szuka ]
    [ Ekg: #3781111 ][ przyjaciol. ]

  • 48. Data: 2008-10-20 12:41:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    [...]

  • 49. Data: 2008-10-20 13:14:49
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pon, 20 paź 2008 o 16:18 GMT, Kamil Jońca napisał(a):

    > Bo przy hasłach jednorazowych ten problem nie występuje. Niezależnie od
    > lokalizacji.

    A hasla jednorazowe oczywiscie sa bez najmiejszej wady :)
    pozwolisz ze nie przytocze nawet najmniejszej wady, bo to juz jest nudne :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 16:44:30 up 6 days, 18:31, 3 users, ]

  • 50. Data: 2008-10-20 14:09:03
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Skrzetnie wyciales to, czego tyczyl sie komentarz, a chodzilio o to, ze
    > napisales ze w eurobanku sa hasla smsowe, i to wlasnie jest bzdura... :)

    Z punktu widzenia klienta niewiele sie zmienia. Tak czy inaczej trzeba
    posiadac komorke by zrobic przelew. Reszta to semantyka nie majaca zwiazku
    ze sprawa.

    > napisalem juz wyzej, ze wlasciwie nonstop, chcesz konkretnych danych?

    Wiesz... Moze po prostu zaproponuj jakiejs znajomej ksiegowej puszczajacej
    mnostwo przelewow hasla sms to najlepiej bedziesz wiedzial o czym mowie.

> [...]
    > korzystac z hasel na kartce, to co miesiac musialbym oczekiwac na list z
    > koperta, a co jakby nie doszla? a co jakbym zapomnial? a co jak musze

    Wiec masz SMS i brawo. Ja - ponownie - wole miec wybor. Co nie znaczy, ze
    moj wybor jest jedynie slusznym. Staram Ci sie tylko pokazac dlaczego dla
    mnie hasla sa lepsze.
    Hasel mozesz miec bodaj 4 listy, czyli ok. 200 naprzod. Zamawiac mozesz
    chocby codziennie po wykonczeniu starych.
    Fakt, jak nie ma Cie w domu SMS lepszy.
    Wiesz - ja mam dostep jeszcze do 2 innych kont w mbanku. Jedna osoba ma -
    niestety - hasla sms i to jest numer. Najpierw wchodze na jej konto (mam
    pelnomocnictwa) i dokonuje definicji. Ona dostaje SMS i oby odebrala akurat,
    bo inaczej katastrofa. Ale gdy juz odbierze ona mi wysyla haselko bym mogl
    puscic dany przelew. Dramat. Druga osoba ma liste hasel, ktora lezy u mnie i
    tylko wydaje mi dyspozycje przelej tu, czy przelej tam. Zero ingerencji z
    jej strony.

    > ale jakie opoznienia? mozesz podac konkrtne czasy?

    Nie mierzylem stoperem, ale do nastu minut mi schodzilo w BZ WBK, bowiem tam
    nie ma darmowych list, a jest tylko platny token, stad koniecznosc SMS.

> [...]
    > jeszcze poprzedni przelew, to nie zdaze skasowac tego poprzedniego to juz

    No to masz szczescie. Proponuje zrobic przelew w okresie swiatecznym -
    akurat sie zblizaja powoli. Ciekawe czy tez bedzie taki express.

    > nie pamietam kiedy ostatni raz rozladowala mi sie bateria..., zreszta jak
    > piszesz ze robisz przelewy tylko w domu, to problem ten nie istnieje :)

    W przypadku zgubienia telefonu, kradziezy, tudziez zostawienia gdzies tam
    chyba jednak istnieje, bo jakos nie wydaje mi sie by operator u najblizszego
    dilera dal mi od reki klon mojej karty (kradziez/zgubienie). I tu zonk.

    > I jeszcze taka uwaga, jak sie robi wiele przelewow, to robi sie przelewy
    > zdefiniowane, ktorych nie trzeba potwierdzac haslem, tylko klik, klik i
    > juz...

    Nie wiem ile przelewow mozna zdefiniowac w mbanku, ale mocno watpie, ze
    kilkadziesiat. Jesli juz nawet i sa to przelewy na Twoje rachunki to OK, ale
    jesli na obce to juz malo fajnie. Wowczas jedynym progiem zabezpieczenia
    jest login i haslo. Slabe, bo w przypadku mbanku nie ma nawet losowego
    wprowadzenia znakow hasla, jak to ma miejsce w bzwbk na przyklad. Do tego
    jeszcze akurat w Twoim przypadku, gdy korzystasz z "przygodnych" komputerow
    to juz w ogole malo rozwazna postawa.