    From: Brzezi <u...@e...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: NTG Konto w mBanku
    Date: Mon, 20 Oct 2008 07:10:13 +0000 (UTC)

    pon, 20 paź 2008 o 06:24 GMT, Szymon napisał(a):

    > Mow czego nie rozumiesz - postaram sie wytlumaczyc.

    Skrzetnie wyciales to, czego tyczyl sie komentarz, a chodzilio o to, ze
    napisales ze w eurobanku sa hasla smsowe, i to wlasnie jest bzdura... :)

    Na przyszlosc nie wycinaj istotnych cytatow w celu ukrycia swojej
    niewiedzy...

    > Malo korzystasz widac z konta.

    napisalem juz wyzej, ze wlasciwie nonstop, chcesz konkretnych danych?
    z ostatnich 12 miesiecy:

    Liczba operacji na eKoncie:
    Uznania 114
    Obciążenia 396
    Suma 510

    To jest tylko ekonto, do tego jeszcze kilka emaxow i emax+, gdybym chcial
    korzystac z hasel na kartce, to co miesiac musialbym oczekiwac na list z
    koperta, a co jakby nie doszla? a co jakbym zapomnial? a co jak musze
    zrobic przelew jak nie ma mnie w domu?

    > Opoznienia nie ida moze w dni czy tygodnie,
    > ale w przypadku nastu przelewow do wykonania to koszmar.

    ale jakie opoznienia? mozesz podac konkrtne czasy?
    bo ja jak robie przelew, to wprowadzam dane, klikam dalej, pojawia sie
    formularz z polem do wpisania hasla, i zanim wezme telefon do reki to sms
    juz jest, albo jezeli robie kolejny przelew gdy na telefonie widoczny jest
    jeszcze poprzedni przelew, to nie zdaze skasowac tego poprzedniego to juz
    jest nastepny z hasle

    > Nie mowiac juz o tym, iz np. rozladowana bateria czy skradziony telefon
    > zalatwilby mnie na amen.

    nie pamietam kiedy ostatni raz rozladowala mi sie bateria..., zreszta jak
    piszesz ze robisz przelewy tylko w domu, to problem ten nie istnieje :)

    I jeszcze taka uwaga, jak sie robi wiele przelewow, to robi sie przelewy
    zdefiniowane, ktorych nie trzeba potwierdzac haslem, tylko klik, klik i
    juz...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]