  • 1. Data: 2010-08-13 10:24:13
    Temat: NTG - Mistrzowie Świata Moherami
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    "Hiszpańska Federacja Piłki Nożnej zdecydowała się ofiarować puchar mistrza
    świata Matce Boskiej z Gudalupe. Podczas uroczystej ceremonii prezes
    Federacji, Angel Maria Villar, przekazał trofeum ks. Diego Monroy. Jest to
    spełnienie obietnicy, jaką złożył Pani z Guadalupe podczas swojej ostatniej
    wizyty w Meksyku.

    - Za każdym razem kiedy podróżuję do Meksyku, niemogę nie przyjść do
    bazyliki. Kiedy byłem tu ostatnio podpisać umowę dotyczącą meczu w Meksyku,
    poprosiłem tylko o jedno - żebyśmy zostali mistrzami świata - przyznaje
    Villar. "

    http://fronda.pl/news/czytaj/puchar_mistrza_swiata_d
    la_pani_z_guadalupe

  • 2. Data: 2010-08-13 10:52:05
    Temat: Re: NTG - Mistrzowie Świata Moherami
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DJ \(Dominik\) <d...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > poprosiłem tylko o jedno - żebyśmy zostali mistrzami świata - przyznaje

    Może taka wizyta w Meksyku pomogłaby kilku tutejszym oszołomom i cud by
    zaistaniał i zamiast pierdolenia głupot przez zbankrutowanych frustratów
    mielibyśmy zadowolonych ze swojej pracy.

  • 3. Data: 2010-08-13 11:01:06
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    > Może taka wizyta w Meksyku pomogłaby kilku tutejszym oszołomom i cud by
    > zaistaniał i zamiast pierdolenia głupot przez zbankrutowanych frustratów
    > mielibyśmy zadowolonych ze swojej pracy.

    Na zywo tez jestes takim bucem czy tylko w necie?

  • 4. Data: 2010-08-13 12:05:46
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DJ \(Dominik\) <d...@a...pl> napisał(a):

    > Na zywo tez jestes takim bucem czy tylko w necie?

    Uderz w stół...
    I prosze, kto się pierwszy odezwał?

    ps.
    na zywo chyba większym jak dla ciebie, internet jednak ogranicza.

  • 5. Data: 2010-08-13 12:11:39
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    > Uderz w stół...
    > I prosze, kto się pierwszy odezwał?
    >
    > ps.
    > na zywo chyba większym jak dla ciebie, internet jednak ogranicza.

    Zal mi Ciebie

  • 6. Data: 2010-08-13 12:21:31
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DJ \(Dominik\) <d...@a...pl> napisał(a):

    > Zal mi Ciebie

    A mi ciebie wcale.
    Każdy musi odpowiadać za swój los,
    niestety ale odwoływanie się do istot nadprzyrodzonych
    na niewiele się zda.

  • 7. Data: 2010-08-13 15:34:37
    Od: a...@v...pl

> [...]
    > poprosiłem tylko o jedno - żebyśmy zostali mistrzami świata - przyznaje

    zaiste wielka to przewrotność umysłów. Z jednej strony domniemywanie z byle
    czego o spiskach, zamachach, morderstwach, a z drugiej kompletny brach myślenia.
    Przyjmowanie wszystkiego na wiarę:-))))