  • 1. Data: 2009-05-29 11:38:14
    Temat: NTG. Pytanie zasadnicze do Euroentuzjastów.....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Czy za Unijne Eurosy jesteście w stanie zrzec się prawa do zachodnich ziem
    odzyskanych ?.

    W kierunku jądra ciemności

    "[...] Ach, nie ma to, jak państwa poważne! W państwach poważnych najpierw
    odzywa się niezależny - no bo jakże by inaczej! - tygodnik z artykułem, jak
    to narody Środkowej Europy prześcigały się we współpracy z Niemcami w dziele
    mordowania Żydów, a zaraz potem największe partie: CDU i CSU występują z
    deklaracją o konieczności międzynarodowego potępienia wypędzeń i
    "przywrócenia praw". Jest oczywiste, że o "przywróceniu praw" można będzie
    mówić tylko w jednym przypadku - w przypadku wypędzonych niemieckich, bo na
    przywracanie praw innym wypędzonym nikt się przecież nie zgodzi. Jedyny
    wyjątek może zostać uczyniony wobec Żydów. Czy to nie z tego przypadkiem
    powodu na artykuł w niezależnym niemieckim tygodniku tak życzliwie i
    skwapliwie zareagowały żydowskie pudła rezonansowe w Polsce? Bo zobowiązana
    z tytułu "przywrócenia praw" będzie przede wszystkim Polska oraz częściowo -
    Republika Czeska.

    Polska niestety poważnym państwem nie jest, a najlepszą tego ilustracją jest
    apel polityków rządzącej PO, do których dołączył b. członek PiS Paweł
    Zalewski, by "zlekceważyć" apel Jarosława Kaczyńskiego, który wystąpił z
    inicjatywą, by wszystkie partie polityczne w Polsce skrytykowały deklarację
    CDU CSU. I od razu lekceważenie okazali funkcjonariusze z TVN-24 oraz
    pozostałe gówniarstwo udające publicystów. Tymczasem jeśli coś trzeba by tu
    zlekceważyć, to nie obecny apel Jarosława Kaczyńskiego, tylko poparcie
    okazane przezeń dla Anschlussu w roku 2003. No ale poparcie dla Anschlussu
    okazali wówczas również wszyscy folksdojcze, którzy prowadzą teraz Polskę ku
    temu, co państwa poważne jej przeznaczyły. [...]".

    Chyba nie macie wątpliwości że polityka prowadzona przez koalicję
    PO+PSL+PiS+SLD, i podpisanie przez Kaczyńskich traktatu Lisbońskiego (które
    będzie miało za niedługo miejsce) do tego nieuchronnie prowadzi.

    Czy wasza postawa to mniej wicej to ?.

    Daje nam przykład kanclerz Adolfina...
    http://prawica.net/node/17035

    "[...] A dzisiaj? Osobiście słyszę głosy "wykształconych i z dużych miast",
    że sprawa odezwy niemieckich chadeków czy działania Erki Steinbach to
    problemy Pomorza lub Śląska. Więc taki mieszkaniec Warszawy i okolic nie
    musi zawracać sobie tym głowy. Inne głosy mówią, że "wywoływanie wojny" z
    Niemcami o jakieś historyczne duperele nie ma sensu, bo jesteśmy skazani na
    ich łaskę lub niełaskę. [...]".

    Powiedzcie jasno Sławku, Anatolu, Dekaze i Viperze wtedy nie będziemy miec
    wątpliwości .....

    Czy za unijne Eurosy wyprzedacie swój własny kraj ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-05-30 19:19:50
    Temat: Re: NTG. Pytanie zasadnicze do Euroentuzjastów.....
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy za unijne Eurosy wyprzedacie swój własny kraj ?.

    Co to jest mój kraj?, skrawek planety między Odrą a Bugiem? Czemu nie od
    morza do morza? Co to jest patriotyzm ? zbiór ludków, którzy mieni się
    polakami, którzy tylko dbają o to, by innemu polakowi życie uprzykrzyć?
    Robimy ustawkę w lesie ? Bez zasad? Kto zginie sam sobie winien?
    Olewam wszystkich nacjonalistów, niszczę każdego, który przeszkadza mi w
    osiąganiu celów. Przyjaźnię się chwilowo z każdym, kto ma wspólne cele. Nie
    rozróżniam ras.
    Patriotyzm, polskość potrzebna jest rządzącym by wyzyskiwać niewolników.
    Śmieci mają być religijnymi patriotami, by tymczasowa elita, mogła więcej
    czerpać ich z ich potu.
    Za taki patriotyzm dziękuje, czy rządzi mną polski dupek, czy europejski
    jest mi obojętne, wybieram wielki organizm, swobodę pobytu od Atlantyku po
    Bug
    Sprzedam mój kraj Europejczykom, jak go sprzedałem polakom. Mój kraj to moja
    dzielnica, reszta to mżonki.

  • 3. Data: 2009-05-30 19:48:14
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy za unijne Eurosy wyprzedacie swój własny kraj ?.

    Podobno 6 lat stałeś w kolejkach dla bezrobotnych (1999-2005) czyli żyłeś
    na koszt tych, którzy wtedy pracowali i teraz masz czelność wypisywać takie
    pierdoły?

    --
    marfi

  • 4. Data: 2009-06-03 07:22:36
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Sprzedam mój kraj Europejczykom ...

    Trzeba będzie na nowo utworzyć jakąś organizację - coś w rodzaju
    Ku-klux-klanu, czy AK aby te wszystkie sprzedjane folksdojczo-żydowskie
    kurwy powywieszać ...

    Spółka folksdojczów z Żydami

    " [...] W związku tym zachowanie środowiska "Gazety Wyborczej" i środowisk
    żydowskich, których stanowisko wyraziła pani dr Alina Cała z Żydowskiego
    Instytutu Historycznego, polegające na przyłączeniu się do oskarżeń
    tygodnika "Der Spiegel" oznacza, że środowiska te z tą niemiecką polityką
    historyczną wiążą jakieś swoje polityczne nadzieje. O cóż może tu chodzić,
    jeśli nie o oczekiwanie, iż Niemcy powierzą właśnie im nadzór nad tubylczą
    administracją "polskiego terytorium etnograficznego", jakie pozostanie w
    charakterze strefy buforowej między strategicznymi partnerami? Obawiam się,
    że właśnie ten czarny dla nas scenariusz może być zatwierdzony, zaś rosnące
    szeregi folksdojczów zostaną obarczone zadaniem zneutralizowania wszelkich
    odruchów protestu. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2009-06-03 20:08:50
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Czy za unijne Eurosy wyprzedacie swój własny kraj ?.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    A jaka jest moja działka z tego kraju i kto wypłaca kasiorę. Pierwszy się
    ustawię w kolejce po odbiór pieniędzy. Dzisiaj słuchałem przemówień z okazji
    rocznicy. W bebechach mi się przewalało. Jak bym mógł to wyraz solidarność
    wykreślił bym ze słownika a za nawet przypadkowe użycie karał bym chłostą.

  • 6. Data: 2009-06-04 10:35:25
    Od: "u" <...@w...yz>

    > Trzeba będzie na nowo utworzyć jakąś organizację - coś w rodzaju
    > Ku-klux-klanu, czy AK aby te wszystkie sprzedjane folksdojczo-żydowskie
    > kurwy powywieszać ...

    Przed Polakami chroń mnie Panie.
    "Piłsudski ładnie to określił. Był rzekł on " społeczeństwo wspaniale tylko
    ludzie uja warci". Bo niby czego spodziewać się można po krzyżowce ruskiego
    przygłupem i kaleką słowiańską z przeciętną 50% domieszką krwi
    starozakonnych"

  • 7. Data: 2009-06-04 17:10:41
    Od: "roman ban" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > wątpliwości .....
    >
    > Czy za unijne Eurosy wyprzedacie swój własny kraj ?.

    ok.merytorczne i daje do pomyslunku --- tylko co w tym zlego ?
    szaconek-swiatem rzadzi pieniadz - stawiam na euro -dolar padnie .
    leprze to chyba od np. jena
    pzdr

  • 8. Data: 2009-06-04 20:57:09
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Przed Polakami chroń mnie Panie.
    > "Piłsudski ładnie to określił.

    W wojnie Polsko-Bolszewickiej u boku Piłsudzkiego moj dziadek przy
    wyzwalaniu Lwowa z czerwonej zarazy stracił pięciu braci.
    Trzeba się wziąść ostro za robienie robienie dzieci, żeby miał kto wyzwalać
    ojczyznę spod folksdojczo-żydowskiej okupacji....

  • 9. Data: 2009-06-04 23:11:37
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > ludzie uja warci". Bo niby czego spodziewać się można po krzyżowce ruskiego
    > przygłupem i kaleką słowiańską z przeciętną 50% domieszką krwi

    Te cwana gapa. Przez grzeczność chociaż być podał że ktoś inny to napisał.

  • 10. Data: 2009-06-05 07:37:29

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Te cwana gapa. Przez grzeczność chociaż być podał że ktoś inny to napisał.

    Wiedziałem, ze tak będzie :-)
    Cudzysłów były po to, by Endriu wiedział, ze to czyjś tekst. Google wyplują,
    kto był pierwszy, że to Twój tekst.
    Widzisz odpowiedź Endriu ? Nie zrozumiał.