  • 21. Data: 2009-02-01 12:34:27
    Temat: Re: Na co zmienić konto w mBanku?
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:dddg56-e0m.ln1@ihal.ma.local.domain...
    > Widzę, że akcja mstop ma kolejnych następców. Tum razem padło na PTC Sp.
    > z o.o.
    > http://www.tuniemaery.pl/

    Ojezu, przypomina mi się akcja bojkotu Heyah za to, że w promocji ściągali
    simlocki w telefonach za darmo.

  • 22. Data: 2009-02-01 12:42:14
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Irokez pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > O, fajna lista jakich punktów należy za wszelką cene unikać.

    Ditto.
    Era zrobiła ukłon w stronę klientów, a ci kolesie strzelają sobie w
    kolana publikując info o tym, że nie popierają takich akcji.

    IMO cały biznes zdejmowania simlocków zawsze miał kruche podstawy, ale
    niektórzy nie rozumieją i nie zrozumieją jak działa rynek.

  • 23. Data: 2009-02-01 13:55:00
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sun, 1 Feb 2009 12:50:05 +0100, "Marcin Wasilewski"
    <j...@a...pewnie.je.st> wrote:

    >Eurobank - grubsze zapasy gotówki - prowadzenie konta za darmo pod warunkiem
    >sumy wpłat w m-cu
    >na minimum 800 zł
    >
    >+ darmowe prowadzenie, *) pod warunkiem jak wyżej
    >+ 5 konto oszczędnościowych 7,07%

    A jak się zmienia oprocentowanie tych kont oszczędnościowych w
    stosunku do stóp NBP? Tzn. reagują na zmiany, te 7,07% to jakaś
    czasowa promocja, czy coś stałego?

    --
    z/svc

  • 24. Data: 2009-02-01 18:19:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Pete pisze:
    > http://www.tuniemaery.pl/

    ROFL

    Era sprzedaje telefony bez simlocków, więc różnego rodzaju komisy
    postanowiły zrobić bojkot. Patrząc jakie dresiarstwo prowadzi te komisy
    to w zasadzie czego można się spodziewać ?

    Dla klienta to sam zysk.

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2009-02-01 18:34:46
    Od: "Savage" <s...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał

    > Przy użyciu jakiego mechanizmu by zarobił?

    wszystkie kredyty są w CHF. Więc spłata całkowita kredytu dałaby taki sam
    przychód z FX jak uruchomienie takiego samego bilansu. Patrząc na spread i
    kwotę (powiedzmy około 4 mld) to lekko licząc 100 mln :)
    Ale z/svc ma racje piszac jakby to wygladalo w mediach ze klienci "masowo"
    (raptem 20 tys. ;) uciekaja z mBanku :)

    pozdr Savage

  • 26. Data: 2009-02-01 19:51:10
    Od: c...@g...com

    On 1 Lut, 12:49, z/svc <z/svc@> wrote:

    > Cóż, gdyby mnie dotyczyła ta sprawa (a nie dotyczy) to oczekiwałbym
    > dokładnie takich samych reguł, jakie obowiązywały kiedy LIBOR rósł.
    >
    > LIBOR rósł - zarząd podnosił %
    > LIBOR maleje - niech zarząd obniża %, /.../
    Problem w tym, ze LIBOR to nie wszystko - jest jeszcze marża która
    aktualnie (!) jest większa niż sam LIBOR. W innym wypadku bez problemu
    dałoby się przenieść kredyt do innego banku i po sprawie.

  • 27. Data: 2009-02-08 10:39:02
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 31 Sty, 16:52, z/svc <z/svc@> wrote:
    > Hej,
    >
    > Zaposiadam konto w mBanku.
    > Korzystam z niego oraz z rachunków eMax+.
    >
    > Rachunki eMax+ są fajne wiadomo dlaczego. Ale te oprocentowania
    > ostatnio znowu robią się żałosne.
    >
    > Macie jakiś pomysł, gdzie indziej można trzymać gotówkę na jakiś
    > sensowniejszy procent i na zasadach podobnych do eMax+ (czyli swoboda
    > dostępu do kasy - jeden przelew na miesiąc wystarcza)?
    >
    > A może w ogóle zmienić mBank na inny?
    > Po tych ostatnich jazdach z oprocentowaniem kredytów CHF w mBanku
    > zrezygnowałbym z ich usług chociażby w formie solidarności z tymi
> [...]

    Dla szukających alternatywy dla Mbanku trochę informacji o Eurobanku
    wprawdzie sprzed pół roku ale zawsze coś ;)

    http://www.banki.pl/49194_33430_informacje_informacj
    a_banki.html

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 28. Data: 2009-02-08 20:07:55
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl>

    Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st> napisał(a):
> [...]
    > sumy wpłat w m-cu
    > na minimum 800 zł
    >
    > + darmowe prowadzenie, *) pod warunkiem jak wyżej

    Minus jest ;) - mała liczba bankomatów i opłata 95gr/mies za obsługę karty
    debetowej. Ta opłata trochę burzy koncepcję "zastępstwa dla mbanku", bo i tak
    trzeba to konto w mbanku mieć zeby gdzies kasę wypłacać. Za kazda wypłate z
    obcego bankomatu płaci się tylko 1pln, no ale to są cały czas rosnące koszta.
    Są też dość dobre karty kredytowe, niektóre wyglądają na darmowe przy
    spełnieniu dość prostych warunków no ale jednak...
    Dla mnie to problem, bo skoro zyskam trochę na lepszym koncie oszczednosciowym
    i rorze, to nie widze sensu zeby cały ten zysk marnować na opłaty za dostęp do
    gotówki...

  • 29. Data: 2009-02-08 20:23:51
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 8 Lut, 21:07, "Mariusz " <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > i rorze, to nie widze sensu zeby cały ten zysk marnować na opłaty za dostęp do

    Niestety nie ma banku z idealną oferta. Do lokowania nadwyżek i
    przelewów używam Eurobanku natomiast do wypłat gotówki używam
    debetówki Aliora - zostałem zwolniony z opłaty za obsługę karty.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus