    From: "Mariusz " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Na co zmienić konto w mBanku?
    Date: Sun, 8 Feb 2009 20:07:55 +0000 (UTC)

    Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st> napisał(a):
    > Eurobank - grubsze zapasy gotówki - prowadzenie konta za darmo pod warunkiem
    > sumy wpłat w m-cu
    > na minimum 800 zł
    >
    > + darmowe prowadzenie, *) pod warunkiem jak wyżej
    > + 5 konto oszczędnościowych 7,07%

    Minus jest ;) - mała liczba bankomatów i opłata 95gr/mies za obsługę karty
    debetowej. Ta opłata trochę burzy koncepcję "zastępstwa dla mbanku", bo i tak
    trzeba to konto w mbanku mieć zeby gdzies kasę wypłacać. Za kazda wypłate z
    obcego bankomatu płaci się tylko 1pln, no ale to są cały czas rosnące koszta.
    Są też dość dobre karty kredytowe, niektóre wyglądają na darmowe przy
    spełnieniu dość prostych warunków no ale jednak...
    Dla mnie to problem, bo skoro zyskam trochę na lepszym koncie oszczednosciowym
    i rorze, to nie widze sensu zeby cały ten zysk marnować na opłaty za dostęp do
    gotówki...