  • 1. Data: 2011-08-18 07:36:53
    Temat: Na dziś najwyżej oprocentowana lokata która?
    Od: "Aleksander" <a...@a...pl>

    Prośba o potwierdzenie ,
    Czy na dziś najwyższy przyrost daje "lokata na wyścigi " w GO. Chodzi tylko o
    lokaty tzw. antybelkowe. Okres 2 lub 3 max 4 miesiące , najlepiej aby cała
    operacja odbywała się bez konieczności wizyty w placówce banku , choć jeśli jest
    produkt o lepszym oprocentowaniu i wymaga wizyty to może być.
    Pomijam jednorazowe incydenty na start itp oraz niskie kwoty (nie dywagujmy co to
    niska kwota).
    Wiem że można poszukać i porównać , ale jest tego dość sporo i ulega częstym
    zmianą.
    Może jest ktoś na bieżąco i potwierdzi.

  • 2. Data: 2011-08-18 07:46:51
    Temat: Re: Na dziś najwyżej oprocentowana lokata która?
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Aleksander" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lokaty tzw. antybelkowe. Okres 2 lub 3 max 4 miesiące , najlepiej aby cała
    > operacja odbywała się bez konieczności wizyty w placówce banku

    Chyba tak.
    Masz jeszcze ew. w IdeaBank lokaty od 1 do 12 miesiecy (okres do wyboru)
    ze stalym oprocentowaniem 5,75 (7,3*)

  • 3. Data: 2011-08-18 08:00:10
    Od: "Aleksander" <a...@a...pl>

    > Użytkownik "Aleksander" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba tak.

    > Masz jeszcze ew. w IdeaBank lokaty  od 1 do 12 miesiecy  (okres do wyboru)

    > ze stalym oprocentowaniem 5,75  (7,3*)

    Dzięki za szybkę odpowiedź.
    Z GO mam już coś wspólnego jeśli w Idea jest identycznie to w GO będzie mi
    wygodniej.

  • 4. Data: 2011-08-18 10:45:26
    Od: " " <k...@g...pl>

    Momento, najkorzystniejsza to 6,5% (8%*) w stacjonarnych Getinach na 4M lub to samo w

    GetBanku (trzeba założyć bezpłatne konto WWW). Tylko w Getinie muszą to być dodatkowe

    środki, a w Get mogą być przelane z GOLa. Tylko konieczna jest wizyta w placówce.

  • 5. Data: 2011-08-18 10:58:18
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dodatkowe
    > środki, a w Get mogą być przelane z GOLa. Tylko konieczna jest wizyta w

    Mialo byc only wirtualnie ;)

  • 6. Data: 2011-08-18 11:44:28
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mialo byc only wirtualnie ;)

    Gdyby nie tylko, to jeszcze jest jedna lokata
    "a moze dasz sie wyruchac ?" - na 9%*
    http://lp.openonline.pl/lp1/rk/1108-oo-lokata-pomara
    ncz/

  • 7. Data: 2011-08-18 23:37:04
    Od: "Aleksander" <a...@a...pl>

    > Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Gdyby nie tylko, to jeszcze jest jedna lokata

> [...]

    Nie musi być koniecznie wirtualnie , jeśli w marmurku jest korzystniej.
    Było w pierwszym poście.
    Open już "obsłużony" więcej się nieda.
    W Getinie muszą być nowe środki nie zroluje mi się.
    Sprawdzę ten GETBANK czyli były "Alianz" , nie ma tam jakichś ograniczeń ?
    Dzięki