  • 1. Data: 2009-11-23 15:04:29
    Temat: Na rynkach zlota dzis niezla ruchawka
    Od: fatso <f...@n...com>

    Zloto bije jak gejzer juz od nocnych rynkow w azji od wczoraj. Obecnie+20$
    HUI(a nie chuj zaden) + 17 gdy te slowa pisze, robi wlasnie kobre
    Galantas- moja kopalnia zlota gdzie mam 1 %0 udzialu- w dol!
    Kurrrwa! Jak ktos nie ma szczescia w zyciu to nawet w czulym damskim
    miejscu
    na zyletke natrafi- tak mowi stare wojskowe porzekadlo.
    Cale szczescie ,ze chociaz moje srebrne nocniki mnie podratowaly troche
    -pewnie jakis tysiaczek dolarkow
    w gore. Ale co ten tysiac dolarkow dzisiaj warty? Jutro juz pewnie nic.

    fatso

  • 2. Data: 2009-11-23 16:45:15
    Temat: Re: Na rynkach zlota dzis niezla ruchawka
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
> [...]
    > troche -pewnie jakis tysiaczek dolarkow
    > w gore. Ale co ten tysiac dolarkow dzisiaj warty? Jutro juz pewnie nic.

    prawda, a ten GAL to naprawde jakis syf (ostatnio brak korelacji z AU to
    sugerowal).

    Szmacenie dolara w toku. W tym tempie sixpacka ugotuja tak ze zaraz zacznie
    piszczec,
    bo zamiast go powoli dogrzewac to benkowi sie kurki pomylily i z junkersa
    buchnal zywy ogien.

    george

  • 3. Data: 2009-11-23 17:36:15
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Hiper-kobre to zloto robi ale na swieczkach miesiecznych.
    http://stooq.pl/q/?s=xauusd&c=mx&t=c&a=ln&b=1

    Taki szal panuje zazwyczaj w ostatnich fazach panicznej hossy. Owszem, zloto
    bedzie kosztowalo 2000 i 5000$ ale na pewno nie bedzie to za pare tygodni
    jak to sie niektórym wydaje. A poki co to szykuje sie konkretna korekta, jak
    niedawno na ropie. Bo nawet jesli ameryka produkuje 20% dolców rocznie to
    nie jest to powód, aby zloto drozalo w tempie 100% rocznie. Ja wole sie
    wstrzymac z zakupami do 30-50% przeceny, a poki co przygotowuje sie do
    pogonienia tego co mam :)

    V.

  • 4. Data: 2009-11-23 17:57:59
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "ViRuS" <b...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > rocznie. Ja wole sie wstrzymac z zakupami do 30-50% przeceny, a poki co
    > przygotowuje sie do pogonienia tego co mam :)

    spójrz najpierw na baze monetarna USA wzgledem collateralu który nabyl FED
    od "banksterów"...
    Korekata ? do ilu ( skoro idianie kupuja 200 Ton po 1050 USD....) ?
    Szmatlawiec dolar zamieniany jest na wszystko co sie da trzymac w
    komputerach jak "aktywa".

    george

  • 5. Data: 2009-11-23 18:17:56
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

> [...]
    > Korekata ? do ilu ( skoro idianie kupuja 200 Ton po 1050 USD....) ?
    > Szmatlawiec dolar zamieniany jest na wszystko co sie da trzymac w

    Kazda paniczna hossa konczy sie krachem. Nie ma wyjątków :) Glowę daję, że w
    ciągu najblizszych 2 lat cena złota bedzie jeszcze grubo ponizej
    dzisiejszych cen. Wtedy sobie kupię, mam czas, bo obecnie nie zna się dnia
    ani godziny kiedy to rąbnie :) I z dolarem to też wcale nie bylbym pewny tej
    jego szmatławosci... my wiemy tyle ile fed chce zebysmy wiedzieli i wierzyli
    w jego krach. Prawda zazwyczaj jest inna niz sie wszystkim wydaje :)

    Pozdr,V.

  • 6. Data: 2009-11-23 21:48:17
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    > Szmatlawiec dolar zamieniany jest na wszystko co sie da trzymac w
    > komputerach jak "aktywa".

    Ta).szmatławiec dolec to już jest koniec blisko.

    pozdrawiam stary

  • 7. Data: 2009-11-24 08:09:36
    Temat: $55K za uncje zlota?
    Od: fatso <f...@n...com>

    55 tys dolarow za uncje? Zaraz wyskoczy tu paru medrkow pukajacych sie w
    glowe.
    Na mojej angielskiej grupie przeczytalem wlasnie dobrze argumentowany
    artykul, okrzyczany zaraz
    najlepsza kontrybucja do debaty w tym roku. Nawet dla mnie, faceta co
    mysli na codzien po angielsku,
    jest trudne, wiec nie bede was zanudzal cytatatmi. Podam tu jeden,
    latwiejszy w tlumaczeniu:

    threat of future inflation (ditto the Ł). This could cause Q.E. to
    backfire. This would probably normally cause money velocity to rise, the
    usual kickstart for a hyperinflation. If interest rates aren't allowed
    to reward for inflation, other assets rocket take over the exchange
    value of money as cash is dumped and stops being money, accelerating
    velocity. This is where that $55,000 per ounce comes from. If all fiat
    money stops being money and gold takes over all the value of paper, it
    would be worth about $50,000 per ounce - except there would be no $s
    (and probably Łs too, and maybe the lot) as nobody would want them. All
    the value would pass in to gold, silver and copper as it used to operate
    many centuries ago.

    Co zadziwia, ze ow Guru wlacza rowniez miedz,do swojego quasi-pieniadza.
    Musi i on pewnie jest Chazarem z pochodzenia.
    Ja tez pisalem wyzej: ludzie, kupujcie tone miedzi i schowajcie na
    strychu. Moga byc blaszki, moga byc szyny, moze byc drut.

    fatso

  • 8. Data: 2009-11-24 09:12:09
    Od: "Piotr J. Kolanok" <k...@...mx.poczta.tlen.pl>

    ViRuS wrote:

> [...]
    > w ciągu najblizszych 2 lat cena złota bedzie jeszcze grubo ponizej
    > dzisiejszych cen. Wtedy sobie kupię, mam czas, bo obecnie nie zna się dnia

    Wiesz czemu jest panika? Bo ludzie chcą/mają nadzieję/ boją się (wybierz) że
    za 2 lata nie bedzie już tak jak było. Po prostu rabnie wszystko. Oznacza
    to, że Ty myślisz racjonalnie i pomijasz mało prawdopodobne. Część
    inwestorów wie o prawdopodobieństwie ale i zna konsekwencje. Wie, ze może to
    niewielkie prawdopodobieństwo , ale jak rypnie będzie cieżko.
    Jak z meteorytem walącym w Ziemię. Szanase prawie zerowe, ale może warto coś
    zrobic.

    Dla mnie to suma strachów.

    --
    ^^

  • 9. Data: 2009-11-24 11:50:37
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "ViRuS" <b...@b...pl> wrote in message

    > Taki szal panuje zazwyczaj w ostatnich fazach panicznej hossy.

    hehe, tak jest, jeszcze troche frajerow nagarnac i heja! -> w dol
    Duch

  • 10. Data: 2009-11-25 09:30:34
    Od: fatso <f...@n...com>

    stary wrote:

    > Ta).szmatławiec dolec to już jest koniec blisko.
    >
    > pozdrawiam stary

    Obijamy w tej chwili gruchy na poziomie $ 1180

    Rozumiem ,ze ktos tu prorokowal ostra korekte?