  • 21. Data: 2009-11-25 21:53:58
    Temat: Re: Na rynkach zlota dzis niezla ruchawka
    Od: fatso <f...@n...com>

    ViRuS wrote:

    > Wg mnie od przyszlego tygodnia początek zjazdu na złocie do 900-1000$
    > (w ciągu kilku miesięcy).
    >
    > V.
    zloto+21.50 jak te slowa pisze i pewnie zakonczy dzien przed jutrzejszym
    swietem narodowym USA
    na rekordzie. Virusie, nic nie idzie pionowo w gore i na pewno Au musi
    sie cofnac aby nabrac oddechu
    do dalszej wspinaczki. Ale ja nie wierze w tak ostra korekte, jak
    piszesz. Po prostu to co obserwujemy
    to juz jest nowa jakosc. Najlepiej bedzie jak zamowisz u swojego maklera
    puts na zloto, nie pamietam
    dokladnie ale Societe Generale uprawia pisanie tych opcji. Kup te puts,
    wloz pieniadze w to w co wierzysz,
    pogadamy w styczniu, ile zarobiles. OK?
    A ja dzisiaj znowu tysiaczek na przodu(dolarkow znazcy sie). Moje
    nocniki srebrne pracuja same na siebie.
    Problem, gdzie je schowac gdy motloch sie rzuci rapowac. Do dziupli w
    starym debie nie wleza a dziupli,
    w sensie zlodziejskiej meliny, nie mam.

  • 22. Data: 2009-11-25 22:04:31
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://uk.news.yahoo.com/18/20091125/tbs-imf-sells-1
    0-tonnes-of-gold-to-sri-l-5268574.html

    IMF sprzedal 10 ton zlota siniakom ze Sri Lanka.
    Przydalo by sie by nasz Skrzypek i NBP tez sie obudzili z transu, kupili
    dla Polski 50 ton zlota.
    Mogliby sie pozbyt nadmiaru dolarkow, uszczesliwic Fundusz walutowy,
    ktory pomaga biednym
    a i Polakow w Pomrocznej takze. Zloto juz tansze nie bedzie.

  • 23. Data: 2009-11-25 22:11:12
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://www.numismaster.com/ta/numis/Article.jsp?ad=a
    rticle&ArticleId=8590 <http://www.numismaster.com/ta/numis/Article.jsp?ad=
    article&ArticleId=8590>
    Nie wypuszczac swinek z reki! Sa pierwsze raporty(jak wyzej) ze zaczyna
    brakowac na rynku Krugerow.
    Metoda domina, przyjdzie kryska na matyska i w Polsce. Glupi ten co
    dzis sprzeda swinke na Allegro,
    chyba ze jest na musiku. W nowym roku wezmiesz za nia o wiele, wiele wiecej.

  • 24. Data: 2009-11-25 22:19:00
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 25 Lis, 22:53, fatso <f...@n...com> wrote:

> [...]
    > nocniki srebrne pracuja same na siebie.
    > Problem, gdzie je schowac gdy motloch sie rzuci rapowac. Do dziupli w

    Odnośnie opcji, to czytałem w internecie już kawał czasu temu o dużych
    pozycjach kwotowanych 1200 na grudzień. Jeżeli ja to czytałem, kwestia
    otwarta dlaczego to czytałem (kto podsuwał takie info i w jakim
    celu :)
    Także miejsce gdzie jest złoto obecnie, będzie zdrową barierą na jakiś
    czas albo takim wyzwalaczem ruchu, że głowa mała:)

  • 25. Data: 2009-11-25 22:27:19
    Od: fatso <f...@n...com>

    macieks wrote:

> [...]
    > Także miejsce gdzie jest złoto obecnie, będzie zdrową barierą na jakiś
    > czas albo takim wyzwalaczem ruchu, że głowa mała:)

    Kolego, Au +23.90 na pare minut przed zamknieciem USA.
    Ci co pisali put options na zloto juz sraja po gaciach i szykuja torby
    na wyjscie pod most bo tam
    nowe mieszkanie na nich czeka.

  • 26. Data: 2009-11-25 22:55:27
    Od: " azszxz " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Kolego, Au +23.90 na pare minut przed zamknieciem USA.
    > Ci co pisali put options na zloto juz sraja po gaciach i szykuja torby
    > na wyjscie pod most bo tam
    > nowe mieszkanie na nich czeka.

    Widzisz Fatso, nie wiem do konca dlaczego ale tak już jest,
    że większość lubi być zawsze przeciw rynkowi, czy to taka nasza
    polska specjalnośc, czy tak jest wszędzie?

  • 27. Data: 2009-11-26 00:13:10
    Od: fatso <f...@n...com>

    azszxz wrote:

    > Widzisz Fatso, nie wiem do konca dlaczego ale tak już jest,
    > że większość lubi być zawsze przeciw rynkowi, czy to taka nasza
    > polska specjalnośc, czy tak jest wszędzie?

    Ja juz sobie przyuwazylem Pana Kolege wyzej bos mnie Pan przylapal na
    esencji mojej tu
    pisaniny. Ja pisze tak by ludzie chcieli mnie w lyzce wody utopic. A ze
    tego zrobic nie moga
    to reaguja albo wsciekloscia(przyglupy) albo tez wala mi veto, nawet
    wbrew oczywistym faktom
    (inteligentni inaczej). Wszystko to jest woda na moj mlyn.
    Pozdrawiam naczelnego Psychologa tej grupy.

    fatso

  • 28. Data: 2009-11-26 00:56:05
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > wbrew oczywistym faktom
    > (inteligentni inaczej). Wszystko to jest woda na moj mlyn.
    > Pozdrawiam naczelnego Psychologa tej grupy.

    Nie o to chodzi mój ulubiony felietonisto.
    Ja poważnie pytałem Ciebie, mając na uwadze,że znasz
    większy zakres ludzkości niż ja zwykły obywatel Najjaśniejszej.
    Myślę, że Ty nie jesteś w tej grupie która każde pytanie
    ocenia w kategoriach spisku.
    Pozdrawiam serdecznie.

  • 29. Data: 2009-11-26 04:50:06
    Od: fatso <f...@n...com>

    a...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
> [...]
    > większy zakres ludzkości niż ja zwykły obywatel Najjaśniejszej.
    > Myślę, że Ty nie jesteś w tej grupie która każde pytanie

    Sa w swiecie specjalisci od akcji na rynku, ktora jest "countercyclical".
    Zyja z tego, ze myslac lateralnie obieraja przeciwny tlumowi kierunek.
    Na ogol jednak inwestorzy gieldowi to tlumek podazajacy razem za nirwana
    zysku a w ryzach trzyma go bat strachu.
    Polacy, jak wiadomo co poniektorym- takim osobnikom jak ja nie przymierzajac
    (studiowalem kiedys pod znanym psychiatra)- otoz Polacy maja sklonnosc
    do paranoi.
    Co nawet zostalo opisane jako Paranoia polonensis a panowie Kaczynscy
    zbudowali sobie
    z tego schorzenia calkiem niezla platforme wyborcza.
    No i tak mysle, ze tutaj trzeba szukac powodow na to, ze Polak w kazdym
    dzialaniu wladzy,
    urzednikow czy tez innych decydentow, uzna ze oni chca go okrasc,
    omamic, oszukac.

    Znowu powroce do w-skiej Polityki sprzed lat. Madry Zyd Passent napisal
    tam kiedys,
    jak pamietam, taka rzecz: jestesmy gdzies w Niemczech. Na scianie wisi
    duzy znak Verboten,
    uwaga, swiezo malowane, nie dotykac. No i kazdy Niemiec grzecznie sie od
    sciany odsuwa,
    uwaza by sie nie pobrudzic. Skoro jest napisane to oczywiste jest dla
    Niemca, ze to jest prawda,
    ze nalezy sie sluchac nakazu. Ale nie Polak. Taki bezczelny gastarbeiter
    w dupie ma nakazy i zakazy
    a temu co napisane to nie uwierzy nim sam nie sprawdzi. Podchodzi wiec
    do sciany , marze po niej
    palcem i jesli sie okaze ze sciana juz sucha to zaklnie i
    demonstracyjnie sie o nia plecami oprze.

    fatso

    nie spie dzis od wczesnego rana bo planuje uderzyc punktualnie o 8-ej i
    wyprzedzic konkurencje
    w zakupie na LSE. Dlatego odpisuje tak wczesnie. Pozdrawiam.

  • 30. Data: 2009-11-26 07:43:24
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message

> [...]
    > wyprzedzic konkurencje
    > w zakupie na LSE. Dlatego odpisuje tak wczesnie. Pozdrawiam.

    ciekawe czy lata zaborów mogą być w genach, no bo jak piszesz o tej ścianie
    to tak jakbyś o mnie pisał :))).

    pozdrawiam
    george