  • 41. Data: 2011-10-04 09:47:38
    Temat: Re: Na wesolo - półbank
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    >a jak sobie ksero nie robi?

    To nie będzie miał. sporo firm robi sobie nawet kopie wystawianych
    zaświadczeń

    I sporo firm tak robi- bank wysyła faksem kopie zaświadczenie firma odsyła
    ze dane są zgodne ze stanem faktycznym. Np ZUS u nas też w ten sposób
    potwierdza zaświadczenia o niezaleganiu

    > Jako pracodawca widziałeś takie upoważnienie wypełniając druczek banku

    >a teraz go nie widze i nie mam zadnego dokumentu potwierdzajacego, ze
    >pracownik mnie do czegokolwiek upowaznil. I moge od niego dostac w d... jak
    >tylko bedzie chcial.

    To mogłeś sobie zrobić kopie/kazać pracownikowi podpisać stosowna zgodę
    Możesz też nic nie potwierdzać ale to nie będzie w interesie Twojego
    pracownika.

    >ta czesc druczku powinno zostac u pracodawcy.

    jw.

  • 42. Data: 2011-10-04 09:53:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Paź, 11:24, "Kris" <k...@W...PL> wrote:
> [...]
    12g2000yqz.googlegroups.com...

    > Nigdzie nie napisa em ze pracodawca jest do czegokolwiek zobowi zany.
    > Pracodawca generalnie mo e ola spraw i nie potwierdza niczego, tylko e
    > nie b dzie to korzystne dla pracownik w bo np. b d mieli spore k opoty z
    > uzyskaniem jakiegokolwiek kredytu.

    Moje kadry nie udzielaja zadnych informacji, a mam i kredyt i kilka
    kart.