  • 1. Data: 2011-09-26 20:15:04
    Temat: Zerwanie lokaty antyinflacyjnej bez utraty odsetek
    Od: "jarek" <j...@p...onet.pl>

    Założyłem w IdeaBanku lokatę Anntyinflacyjną, jak niżej:
    ---------------------------
    Nazwa Lokata Antyinflacyjna
    Data rozpoczęcia 28.06.2011
    Data zakończenia 28.06.2013
    ---------------------------
    zbliża się termin zakończenia pierwszego okresu 3 miesięcznego wraz z
    możliwością zerwania tej lokaty, bez utraty naliczonych odsetek zgodnie z
    zapisem w regulaminie, jak niżej:
    ---------------------------
    http://ideabank.pl/idea/doc/REGULAMIN_LOKATA_Antyinf
    lacyjna_konsumenci.pdf
    § 5
    (....)
    5. Posiadacz rachunku uprawniony jest do Zerwania Lokaty z zachowaniem prawa do
    otrzymania odsetek naliczonych od środków zgromadzonych na Lokacie zgodnie z
    Regulaminem, przez pierwsze dwa Dni robocze po upływie każdego kwartału, tj. po
    upływie (kolejnych) trzech miesięcy. Kwartał, tj. upływ kolejno trzech miesięcy,
    liczony od dnia założenia Lokaty
    ----------------------------
    Ponieważ w/w regulamin operuje pojęciem kwartału a nie dni więc chciałem upewnić
    się, czy w moim przypadku dobrze przyjmuję, że te dwa dni na "bezkarne"
    zerwanie w/w lokaty to będą:
    28.09.2011 i 29.09.2011 ??
    czy moze
    29.09.2011 i 30.09.2011 ??
    czy nie daj Bóg, jeszcz inaczej :(

    I pytania dodatkowe:
    1. można zerwać przez internet 9jest taka opcja przy lokacie) czy trzeba dzwonić
    do banku ?
    2. jak szybko (w praktyce) wpływają pieniądze po zerwaniu antyinflacyjnej ?

  • 2. Data: 2011-09-26 20:20:20
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    jarek <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > 28.09.2011 i 29.09.2011 ??
    > czy moze
    > 29.09.2011 i 30.09.2011 ??
    > czy nie daj Bóg, jeszcz inaczej :(

    Cytuję odpowiedź IdeaBanku:
    "Lokatę antyiflacyjną I założoną:
    28.06 może Pan zerwać bez utraty odsetek 28.09 lub 29.09,"

    > I pytania dodatkowe:
    > 1. można zerwać przez internet 9jest taka opcja przy lokacie) czy trzeba dzwoni
    > do banku ?

    Internet.

    > 2. jak szybko (w praktyce) wpływają pieniądze po zerwaniu antyinflacyjnej ?

    Średnio na drugi dzień, bo puszczają przelew niby tego samego dnia, ale po 3
    sesji i wychodzi następnego dnia rano.

  • 3. Data: 2011-09-26 21:40:46
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Cytuję odpowiedź IdeaBanku:
    > "Lokatę antyiflacyjną I założoną:
    > 28.06 może Pan zerwać bez utraty odsetek 28.09 lub 29.09,"

    A gdyby akurat wypadlo w dni wolne,
    to sie przesuwa (o ile dobrze pamietam) na nastepne robocze