  • 21. Data: 2004-06-16 15:26:33
    Temat: Re: Nabycie otwierające jednostek DWS
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale nie do końca Amra, rachunki Pekao /a nie PKO BP/ nadal figurują
    > jako rachunki nabyć dla kilku funduszy DWS

    Tak - powalilo mi sie z bankiem.
    Zauwaz jdnak jakatam dziwna sytuacja - od 1 lipca tylko nowe rachunki - a
    stare juz nie dzialaja. Byc moze Pekao uz teraz "wylaczylo" ;) a nowe w DB
    jeszcze nie dzialaja... Ja przelew czerwcowy puszcze 1 lipca ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 22. Data: 2004-06-16 15:56:10
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik " Karolew" <k...@g...pl> napisał:
    > A mnie na poczatku marca (tego roku) wlasnie tak multilinia poinformowala.
    > Widac sie zmienilo jednak.

    To było na ___początku___ gdy DWSy mozna bylo kupowac tylko via placówka.

    http://co.multibank.pl/techniki_oszczedzania/wydarze
    nia/?_a=6634
    DWS - bezpłatnie w internecie
    Już od 2 lutego mozliwe będzie nabywanie i konwersja funduszy DWS także w
    Internecie i przez multilinię bez opłat manipulacyjnych.

  • 23. Data: 2004-06-16 16:11:04
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    w DB
    > jeszcze nie dzialaja... Ja przelew czerwcowy puszcze 1 lipca ;)

    Jeżeli jest tak jak piszesz to naprawdę DWS musi zbywać na forsie skoro
    może sobie pozwolić żeby przez dwa tygodnie nie przyjmowac kasy na kilka
    funduszy . Moze jeszcze ktoś prztestuje np Zrównoważony albo 25 Małych
    Spółek i da znać czy mu zwrócili

    pozd ada

  • 24. Data: 2004-06-16 16:18:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > na kilka funduszy . Moze jeszcze ktoś prztestuje np Zrównoważony albo
    > 25 Małych Spółek i da znać czy mu zwrócili

    No dla mnie dziwna sytuacja, bo powinni zrobic, zeby przez jakis czas oba
    konta dzialaly. Nie wiem, czy to czasem nie jest zwiazane z nadzorem i tym,
    ze moze byc tylk jeden bank depozytariusz?

    http://www.PRnews.pl

  • 25. Data: 2004-06-16 16:22:08
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Zauwaz jdnak jakatam dziwna sytuacja - od 1 lipca tylko nowe rachunki - a
    > stare juz nie dzialaja. Byc moze Pekao uz teraz "wylaczylo" ;) a nowe w DB
    > jeszcze nie dzialaja... Ja przelew czerwcowy puszcze 1 lipca ;)

    Dokładnie. Pekao to dziwny bank... -pewnie dlatego nawet DWS ucieka stamtąd
    ;-))))
    Tylko dlaczego nowe numery w pekao (w NRB) nie chca działać ? :) Mogę się
    założyć, ze to sprawka pekao ;-)))

    Btw nowe rachunki w DB już zapewne już działają.

    --
    Witek

    Ps. przekazałem info komu trzeba ;)
    PPs. w mBanku nadal dws eurooblig i top25 sa stare numery ;)

  • 26. Data: 2004-06-16 16:28:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ~WD <j...@c...barg.sv> wrote:
    > Btw nowe rachunki w DB już zapewne już działają.

    Zobaczymy - ja wysylam 30go na stary numer ;) zobaczymy czy odrzuci (wysylam
    nie przez CO, tylko normalnie)

    http://www.PRnews.pl

  • 27. Data: 2004-06-16 16:33:07
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Zobaczymy - ja wysylam 30go na stary numer ;) zobaczymy czy odrzuci (wysylam
    > nie przez CO, tylko normalnie)

    Widać DWS stracił cierpliwość do Pekao ;) Ciekaw jestem czy ktoś z pracowników
    ma może złote karty pekao ? :))))))

  • 28. Data: 2004-06-16 16:38:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ~WD <j...@c...barg.sv> wrote:
    > Widać DWS stracił cierpliwość do Pekao ;) Ciekaw jestem czy ktoś z
    > pracowników ma może złote karty pekao ? :))))))

    eee tam - raczej w grupie chca to zostawic.

    http://www.PRnews.pl

  • 29. Data: 2004-06-16 16:58:37
    Od: " Karolew" <k...@g...pl>

> [...]
    > Już od 2 lutego mozliwe będzie nabywanie i konwersja funduszy DWS także w
    > Internecie i przez multilinię bez opłat manipulacyjnych.

    Wszystko sie zgadza, tylko ze ja skladalem zlecenie 8 marca, jak sprawdzilem
    w historii. Wtedy multilinka twierdzila ze aby otworzyc rejestr nie moge
    tego zrobic w necie tylko "przez nia" i to kupujac za min. 1000 zl. Byl Dzien
    Kobiet wiec sie zdecydowalem ;-) Oplat manipulacyjnych nie pobrali, tylko 3
    zl za przelew zewn.

    Karolew

  • 30. Data: 2004-06-16 17:11:54
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > Kobiet wiec sie zdecydowalem ;-) Oplat manipulacyjnych nie pobrali, tylko 3

    Mnie by do głowy nie przyszło zeby dzwonić na multilinie ;) Przeciez już w lutym
    pojawiły się w zakładce "nabycie jednostek" fundusze DWS (obok innych).
    Na stronach - chociazby wylogowania było też info.
    http://www.multibank.pl/moj/logout.jhtml