-
11. Data: 2002-01-19 21:05:07
Temat: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
Od: "maryan" <m...@b...pl>
> Powaznie brakuje mi tylko elektronicznego dostepu do rachunku,
> a przynajmniej podgladu operacji.
Bedzie w czerwcu...
Pzdr
marcin
-
12. Data: 2002-01-19 21:16:27
Temat: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>
Użytkownik <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
sał:6...@n...onet.pl...
> Z dala od Millenium - nie wiem skąd oni biorą głupich klientów (albo
> jednorazowych - takich jak ja)
Wypraszam sobie obrazanie klientow tego banku! Jestem klientem Millennium i
nigdy nie mialem problemow z obsluga! Minimalne kolejki, zawsze fachowe odpo
wiedzi i szybka obsluga!
Zauwazylem na tej grupie, iz wiele osob zawsze ma tzw."dobre rady". A to shi
tibank, a to beznadziejne BZWBK, a to idoci z Lukasa, a to Debillennium (jak
napisal jakiś mądry "ktoś" w kolejnym poscie tej dyskusji). Ludzie, ktorzy "
dyskutuja" w ten sposob nie chca czasem zauwazyc, iz problemy, ktore ich dot
ykaja powstaja nierzadko z ich winy. Proponuje osobom, ktore na tej grupie z
awsze maja racje spojrzec na swoje posty nie tylko kiedy je redaguja w swoim
komputerze. Niech zobacza jak wyglada to na grupie dyskusyjnej, na FORUM PUB
LICZNYM . Jak wysoki poziom merytoryczny reprezentowany jest w tych mailach
i jak swiadcza oone o kulturze piszących...
> Zakładaliście kiedyś zwykłą lokatę terminową w ciągu 45 minut ?!? (od mome
ntu
> rozpoczęcia obsługi).
Zloz reklamacje! Jako klient kazdego banku masz do tego
pelne prawo! Jezeli Cie to usatysfakcjonuje to moze kogos zwolnia i przyjma
nowego pracownika. A moze Ty masz chec zajac takie miejsce? W koncu "jak wsz
yscy" znasz sie "na wszytkim" najlepiej. Zobaczymy co potem ktos napisze na
tej grupie o Tobie. Zycze samych pochlebnych maili.
--
AruBuru
-
13. Data: 2002-01-19 21:42:39
Temat: Re: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl
Od: Jarzabek <s...@p...us>
> U.ytkownik w wiadomo.ci DO grup dyskusyjnych napi >
sa.:655d.00000032.3c4ĂÂŁ2...@n...onet.pl... >
> Ludzie, ktorzy " > dyskutuja " w ten sposob
nie chca czasem zauwazyc, iz problemy, ktore ich dot > ykaja powstaja
nierzadko z I winy. Proponuje osobom, ktore na tej grupie z > awsze
maja racje spojrzec na swoje posty
A moze jakies przyklady tych win? Ze Millennium jest doskonale to juz wiemy,
bo pisalo juz o tym takich dwoch.
-
14. Data: 2002-01-20 12:35:53
Temat: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Użytkownik "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> napisał w wiadomości
news:a2cnu4$osi$1@news.tpi.pl...
> Wypraszam sobie obrazanie klientow tego banku! Jestem klientem Millennium
i
Przyznam Ci rację, jeśli chodzi o klientów. Ich nie trzeba obrażać.
> nigdy nie mialem problemow z obsluga! Minimalne kolejki, zawsze fachowe
odpo
> wiedzi i szybka obsluga!
Ale tutaj już się nie zgodzę.
Miałem ROR w Millennium. Naprawdę dla nich każda możliwa operacja w oddziale
39 to był wielki problem. Nie chce mi się teraz dokładnie pisać - sporo tego
było. Ale, jak znajdę troszkę czasu - napiszę.
Dużo zależy od oddziałów. W Bytomiu - rewelacja. U mnie - kompletna klapa...
O czasie nocnego przetwarzania nie wspomnę...
> Zloz reklamacje! Jako klient kazdego banku masz do tego
> pelne prawo! Jezeli Cie to usatysfakcjonuje to moze kogos zwolnia i
przyjma
Hmmm... reklamację, powiadasz... Ja składałem trzy.
Jedna na naliczanie miesięcznej opłaty za prowadzenie rachunku. Była
naliczana losowo co kilka tygodni, a potem przez kilka miesięcy nie była
pobierana. Tak, wiem, że zlezy to od salda średniego. Ale mnie się wtedy
opłaciło trzymać na ROR mniej, niż 500 złotych, a resztę na wyżej
oprocentowanych lokatach.
Na odpowiedź czekałem może jakieś 4 miesiące... Niby się coś miało
zmienić...
Druga - nie można było zrealizować płatności z jednego z modeli bankomatów
euronetu. Z IBMa dało się, z tego drugiego [nie pamiętam nazwy], nie.
Zgłaszałem wielkrotnie. W końcu reklamacja. Kilka miesięcy czekania,
pozywtynie rozpatrzona, przeprosiny. Dalej bankomaty nie działały...
Zadzwoniłem do euronetu i załatwiłem w tydzień...
Trzecia - nowa karta VE była tak fatalnie zrobiona, że napisy zeszły przy
normalnym użytkowaniu bardzo szybko. Złożyłem reklamację w oddziale. Brak
odpowiedzi...
Naprawę, ja przekopów z tym bankiem miałem mnóstwo, nawet nie wszystkie już
pamiętam... Ale po rozstaniu z nim - naprawę poczułem, że można zrobić
porządną obsługę klienta [inteligo].
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782
-
15. Data: 2002-01-21 01:38:04
Temat: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
"AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> writes:
> Zauwazylem na tej grupie, iz wiele osob zawsze ma tzw."dobre rady". A to shi
> tibank, a to beznadziejne BZWBK, a to idoci z Lukasa, a to Debillennium (jak
> napisal jakiś mądry "ktoś" w kolejnym poscie tej dyskusji). Ludzie, ktorzy "
> dyskutuja" w ten sposob nie chca czasem zauwazyc, iz problemy, ktore ich dot
> ykaja powstaja nierzadko z ich winy.
No, z tym Citi to bym nie przesadzal - tam problemy byly (nie wiem jak
teraz, nie uzywam) rzecza normalna, ich ilosc byla porownywalna z iloscia
wszystkich operacji. I na pewno ich znakomita wiekszosc nie byla wina
klienta.
> Zloz reklamacje! Jako klient kazdego banku masz do tego
> pelne prawo! Jezeli Cie to usatysfakcjonuje to moze kogos zwolnia i przyjma
> nowego pracownika.
Szczerze mowiac zlozenie reklamacji (nawet zasadnej i uznanej) nie
powinno zawsze powodowac zwolnienia pracownika, raczej pouczenie itp.
W koncu mniejsza rotacja pracownikow = ich wieksze doswiadczenie -
kazdy ma prawo sie czasem pomylic, byle nie bylo to nic powaznego.
--
Krzysztof Halasa
Network Administrator
-
16. Data: 2002-01-21 01:39:16
Temat: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
"maryan" <m...@b...pl> writes:
[Millennium]
> > Powaznie brakuje mi tylko elektronicznego dostepu do rachunku,
> > a przynajmniej podgladu operacji.
>
> Bedzie w czerwcu...
Tylko ktorego roku :-)
Powaznie, to bedzie jak bedzie.
--
Krzysztof Halasa
Network Administrator
-
17. Data: 2002-01-21 10:15:00
Temat: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>
> Zauwazylem na tej grupie, iz wiele osob zawsze ma tzw."dobre rady". A to
shi
> tibank, a to beznadziejne BZWBK, a to idoci z Lukasa, a to Debillennium
(jak
> napisal jakiś mądry "ktoś" w kolejnym poscie tej dyskusji). Ludzie, ktorzy
"
> dyskutuja" w ten sposob nie chca czasem zauwazyc, iz problemy, ktore ich
dot
> ykaja powstaja nierzadko z ich winy.
Tak, tak. Zawsze sa problemy z tymi klientami, to wszystko ich wina. Problem
zaczyna sie szanowny kolego Aru Buru w miejscu, gdzie bank musi cos z tym
problemem zrobic. I tu zaczynaja sie schody, zwlaszcza kiedy zatrudnia sie
niewykwalifikowana kadre ktora tych klientow ma obslugiwac.
-
18. Data: 2002-01-21 22:21:08
Temat: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
Od: "maryan" <m...@b...pl>
> > > Powaznie brakuje mi tylko elektronicznego dostepu do rachunku,
> > > a przynajmniej podgladu operacji.
> >
> > Bedzie w czerwcu...
>
> Tylko ktorego roku :-)
>
> Powaznie, to bedzie jak bedzie.
Wróbelki cwierkaja, ze jeszcze w tym... pozyjemy, zobaczymy ;-))
-
19. Data: 2002-01-22 20:00:05
Temat: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>
Użytkownik Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:m...@d...pm.waw.pl...
> No, z tym Citi to bym nie przesadzal - tam problemy byly (nie wiem jak
> teraz, nie uzywam) rzecza normalna, ich ilosc byla porownywalna z iloscia
> wszystkich operacji. I na pewno ich znakomita wiekszosc nie byla wina
> klienta.
>
OK! Nie zawsze jest tak jak napisalem. Bije sie w piersi :-) Jest tez i tak,
ze problemy sa po
drugiej stronie. Wydaje mi sie, ze pojaiwaja sie one kiedy banki na sile
otwieraja mase oddzialow, szukaja "na hura" ludzi, a potem za krotko ich
szkolą. Wtedy jest dokladnie tak jak napisal Fuzzyo.
--
AruBuru