  • Data: 2004-02-02 11:04:55
    Temat: Najlepiej zabezpieczony bank?
    Od: "toomyem" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Od jakiegos czasu sledze niekonczace sie dyskusje n/t tego ktory bank jest
    lepszy / ladniejszy / przyjazniejszy, itp. I nie o to chce pytac.

    Chodzi mi mianowicie o zabezpieczenia stosowane przez banki przy dostepie przez
    rozne kanaly (glownie Internet). Jakie banki w tych zabezpieczeniach przoduja,
    a ktore lepiej omijac szerokim lukiem?

    Osobiscie mam konto w LukasBanku z tokenem. Wydaje mi sie ze to dobrze
    zabezpieczenie. Na drugim miejscu stawialbym tzw. "liste hasel tymczasowych"
    stosowana przez np. MultiBank przy przelewach.

    Co sadzicie o rodzajach zabazpieczenen?

    Pozdrawiam,
    tomekM