  • 31. Data: 2006-03-20 10:39:01
    Temat: Re: Najtańsza karta wypukła
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "xviper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dvm0lq$1ml$1@inews.gazeta.pl...

    > przy zakupach w sklepach internetowych za oceanem to dodatkowa zaleta

    Ale pytanie nie było kartę dolarową. Poza tym ta zaleta przy zakupach w
    Europie i w Polsce staje się znaczącą wadą.

  • 32. Data: 2006-03-20 10:39:22
    Temat: Re: Najtansza karta wypukla
    Od: "Sagittarius" <k...@g...com>

    Rozwaz Mastercard w Raiffeisen...

    Pzdr.
    Sag

  • 33. Data: 2006-03-20 10:40:12
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Uzytkownik "Sagittarius" <k...@g...com> napisal w
    wiadomosci news:1142851162.798030.318380@j33g2000cwa.googlegrou
    ps.com...
    > Rozwaz Mastercard w Raiffeisen...

    A od kiedy ona jest "najtansza" ?

  • 34. Data: 2006-03-20 10:43:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Glenn" <n...@p...pl> writes:

    > Ale pytanie nie było kartę dolarową. Poza tym ta zaleta przy zakupach w
    > Europie i w Polsce staje się znaczącą wadą.

    Do zakupów w Polsce można wziąć kartę złotową.

    MJ

  • 35. Data: 2006-03-20 10:44:17
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "xviper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > trzeba

    > Ale pytanie nie było kartę dolarową. Poza tym ta zaleta przy zakupach w
    > Europie i w Polsce staje się znaczącą wadą.

    o czym Ty piszesz ? Za 40zl masz karte rozliczana w Polsce w zlotowkach a za
    granica w USD. W czym masz problem ?

  • 36. Data: 2006-03-20 10:49:31
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    > o czym Ty piszesz ? Za 40zl masz karte rozliczana w Polsce w zlotowkach a
    za
    > granica w USD. W czym masz problem ?

    Ok - mają też debetówkę złotówkową.

  • 37. Data: 2006-03-20 10:58:22
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Glenn napisał(a):

    >A od kiedy ona jest "najtansza" ?

    A czemu nie......Economic z Millennium ?
    darek

  • 38. Data: 2006-03-20 11:28:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "krab" <k...@k...pl____> writes:

    > telefoniczna autoryzacja - wydaje mi sie osobiscie, ze mozliwa jest dla
    > kazdego rodzaju karty

    Jesli bank nie blokuje takiej autoryzacji, to tak. Taka transakcja
    (blokada) jest widziana jako "numer karty wpisany recznie".

    No i oczywiscie jesli nie dziala autoryzacja kart np. danego banku to
    telefoniczna autoryzacja tez nie przejdzie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 39. Data: 2006-03-20 11:32:08
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Glenn" <n...@p...pl> writes:

    > W przypadku braku połączenia z CA sprzedawca dzwoni do centrum i prosi o
    > podanie kodu autoryzacji, co pozwala mu na dokończenie transakcji. Np. przy
    > użyciu żelazka taka autoryzacja jest obowiązkowa.

    Nie jest obowiazkowa.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 40. Data: 2006-03-20 12:13:15
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    przy

    > Nie jest obowiazkowa.

    http://www.kartyonline.net/slownik.php

    "Imprinter (żelazko, hebel) - urządzenie służące do ręcznej akceptacji
    wypukłych kart płatniczych. Stosowane jest obecnie w przypadku awarii
    terminali elektronicznych. Procedura wymaga również, by przed dokonaniem
    transakcji wykonać autoryzację telefoniczną poprzez kontakt głosowy z
    centrum autoryzacyjnym."