  • 1. Data: 2003-07-11 14:46:55
    Temat: Najtańszy kredyt samochodowy?
    Od: s...@o...pl

    W jakim banku, co polecacie?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2003-07-11 19:13:16
    Temat: Re: Najtańszy kredyt samochodowy?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > W jakim banku, co polecacie?

    zobacz tutaj:
    http://www.bankier.pl/fo/kredyty/narzedzia/wyszukiwa
    rki/samochodowe.html
    uwazaj na "promocyjne" kredyty - ktore po okresie promocji maja duzo
    wyzsza stope niz srednia na rynku

  • 3. Data: 2003-07-12 16:39:22
    Od: r...@p...onet.pl

    > uwazaj na "promocyjne" kredyty - ktore po okresie promocji maja duzo
    > wyzsza stope niz srednia na rynku

    Zgadza się, ostatnio taki "myk" wprowadzili w Pekaesie: niby 10 % (oczywiście w
    PLN) ale po roku lądujesz na normalnym poziomie dla oprocentowania zmiennego
    (teraz ok. 13 - 14 %).

    Najtańszy złotówkowy jaki znalazłem (dla małej firmy) jest w Multibanku, przed
    ostatnią obniżką stóp wynosił 11,5 %, nie wiem niestety ile wynosiła prowizja.

    Michał