  • 1. Data: 2004-12-10 22:26:17
    Temat: Napad na bank.
    Od: Sławomir Pełszyk <s...@w...pl>

    Witam,
    Słyszałem, że dziś był napad na bank w Warszawie na Towarowej
    http://info.onet.pl/1022379,11,item.html , czy ktoś wie coś więcej o tej
    sprawie? Jaki to bank?
    Pozdrawiam
    Sławo

  • 2. Data: 2004-12-10 22:45:15
    Temat: Re: Napad na bank.
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    Użytkownik Sławomir Pełszyk napisał:

    > Witam,
    > Słyszałem, że dziś był napad na bank w Warszawie na Towarowej
    > http://info.onet.pl/1022379,11,item.html , czy ktoś wie coś więcej o tej
    > sprawie? Jaki to bank?

    Towarowa? Tylko bepeh mi sie kojarzy, bo Pekao ma adres Grzybowska (róg
    Towarowej i Grzybowskiej). Chyba, że informacje pisał sam papowiec, a
    nie zerżnął z biuletynu policyjnego ;-)

    M.

  • 3. Data: 2004-12-10 22:52:09
    Od: Sławomir Pełszyk <s...@w...pl>

    > Towarowa? Tylko bepeh mi sie kojarzy, bo Pekao ma adres Grzybowska (róg
    > Towarowej i Grzybowskiej).

    Z tego co pamiętam to niedaleko bepehu jest także i kredyt. Dlatego też
    pytam.
    Sławo

  • 4. Data: 2004-12-10 23:34:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@u...pl> writes:

    > Towarowa? Tylko bepeh mi sie kojarzy,

    I slusznie.

    MJ

  • 5. Data: 2004-12-11 01:04:37
    Od: Sławomir Pełszyk <s...@w...pl>

    Jakby kogoś interesowało. Znalazłem na stronach gazety.

    Trzech zamaskowanych bandytów ukradło w piątek po południu ponad 180
    tys. zł z banku BPH przy ul. Towarowej 25 na Woli
    więcej: http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,2440770.htm

    Jak w amerykańskim filmie.
    Pozrawiam
    Sławo

  • 6. Data: 2004-12-11 09:20:25
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Użytkownik "Sławomir Pełszyk" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Trzech zamaskowanych bandytów ukradło w piątek po południu ponad 180 tys.
    > zł z banku BPH przy ul. Towarowej 25 na Woli

    E tam, dla mnie to jak w Duńskim.
    Gang Olsena i tyle.Oni też znikali po napadzie jak kamfora. Najczęsciej pod
    ruchomymi deskami w podwórkach.

  • 7. Data: 2004-12-11 10:02:27
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    > Z tego co pamiętam to niedaleko bepehu jest także i kredyt. Dlatego też
    > pytam.

    To juz Kasprzaka. Tamże BGŻ

    M.