  • 11. Data: 2011-05-31 20:11:03
    Temat: Re: Nasi zarzadzajacy nie tacy zli w porownaniu z Goldmanem
    Od: root <m...@y...com>

    cinews:69p3m1lf67z0$.2rdv7n6q1zgg$.dlg@40tude.net...

    > czyli resetujesz dyskusj do podstaw?
    > ok, ale nie dam si podpu ci szkoda mi czasu
    >
    > po prostu my la em, ze nie s ysza e o wa ku na swapy, a nie ze mnie
    > podpuszczasz
    >
    > PS
    >
    > jak kto chce to si jebnie m otkiem w centrum czaszki i nie ma si y ani
    > prawa, eby temu zapobiec
    > m otk w nie zlikwidujesz, cho bym si nie zdziwi czytaj c o takim pomy le

    Skippy tak sie zapytalem zeby zagaic. W tajemnicy Ci powiem, ze
    Goldmany maja tez jakies "udzialy" w greckim dlugu. W moim osiedlowym
    maglu mowia ze juz niedlugo bedzie po.... Grecji i Goldmanach. Ale
    najlepsze nas jeszcze czeka za sprawa Hiszpanii juz za pare dni. Czas
    sobie przyszorcic na Euro (poki nie zlikwiduja)

    P.S.
    A dla odprezenia dedukuje Ci cos co powinienes znac z mlodzienczych
    lat i co ladnie komponuje sie z dzialalnoscia Goldmanow.
    http://www.youtube.com/watch?v=wRwwUZLV-IE&feature=f
    vwrel

  • 12. Data: 2011-05-31 20:21:39
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Uzytkownik "root" <m...@y...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...

> [...]
    > najlepsze nas jeszcze czeka za sprawa Hiszpanii juz za pare dni. Czas
    > sobie przyszorcic na Euro (poki nie zlikwiduja)

    sam wiesz... moze tak bedzie. moze nie jak z dolarem który ma sklopic w
    kazdej chwili a chwila trwa 10 czy 20 pokolen
    kiedys nadejdzie tylko jak pod to zagrac?
    tzn zagrac to mniej wazne, wazniejsze gdzie i kiedy spdlac?

    jakos o tym aspekcie nikt nie pisze, pewnie albo szykuja sie na mieso
    armatnie albo maja nadzieje na nagla szczeszliwosc; jakos tego nie czuje

    wole tanie zakupy na 5th Av.

    z hiszpania mnie nie strasz, bo tam jade
    chociaz w sumie fotki wyjda takie same, a moze bedzie taniej???
    :)

> [...]
    > A dla odprezenia dedukuje Ci cos co powinienes znac z mlodzienczych
    > lat i co ladnie komponuje sie z dzialalnoscia Goldmanow.

    Czas Apokalipsy

    któres pokolenie tego doczeka, to pewne
    moze byc jutro, moze byc za 1587 lat
    ale innych wniosków nie mam