  • Data: 2008-01-31 18:26:16
    Temat: Negocjacje wysokosci % na lokacie - jaki bank? Moze mbank?
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam konto od lat w PKO BP, od 2 lat w mbanku.

    Najwiecek kaski mam na mbanku.

    Chcialbym zalozyc lokate, chyba ze grupowicze poleca cos pewnego, na rok, co da
    mi jakis godziwy zysk. Suma duza dosc... 100 000.

    PKO BP daje 6% - hmmm kuszace. Ale moze za miesiac bedzie inny bank dawal 8%
    :)?

    Nie znam sie na finansach szczerze mowiac ale przydalaby sie wiec dynamiczna
    zmiana oprocentowania.

    Czy mbank umozliwia negocjacje lokat przy tej kwocie? Z serwisu www dostepne sa
    jedynie 5%... pffffffff mało

    dzieki