  • Data: 2011-09-28 17:00:49
    Temat: "Negocjator" w Idea Banku.
    Od: Paulina Bednarska <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, odebrałam dziś telefon z Idea Banku, gdzie mam lokatę na dobry
    początek. Miła pani powiedziała, że mają ofertę podwyższenia
    oprocentowania lokaty nawet do 22% dla stałych klientów, itd.
    Oczywiście domyślam się, że będę namawiana na różne produkty z
    opłatami manipulacyjnymi, za zarządzanie.
    Mam dużo wolnych środków i interesują mnie wyłącznie lokaty z
    kapitalizacją codzienną. Pani oznajmiła, że znajdzie się coś dla mnie.
    Był ktoś już na takim spotkaniu? Czy rzeczywiście znajdzie się coś dla
    mnie, zwolenniczki dobrze oprocentowanych lokat?