-
21. Data: 2020-08-13 11:42:16
Temat: Re: Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
W dniu środa, 12 sierpnia 2020 19:32:30 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
> Wiele spraw załatwiam w Banku telefonicznie. Ostatnio telefonicznie
> składałam reklamację, bo mi 100 zł wsiąkło z konta.
Dokładnie 100zł? Polecam lekturę "Szatana z 7. klasy" ;>
I jak ta reklamacja, rozwiązana już?
Wiadomo, gdzie to 100zł wsiąkło? I czy już "wysiąkło"?
-
22. Data: 2020-08-14 17:17:37
Temat: Re: Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie
Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
W dniu 2020-08-12 o 20:28, cef pisze:
> W dniu 2020-08-12 o 19:29, Animka pisze:
>> W dniu 2020-08-10 o 15:34, cef pisze:
>
>>> jak zrezygnować z powiadomienia
>>> mailowego o wygenerowaniu wyciągu w nestbanku.
>>
>> Pewnie gdzieś w Zgodach na przysylaniu e-maili itp nie zostało odhaczone.
>> Ustawili automat i automat wysyła jak popadnie, czyli do wszystkich.
>> Poza tym ja to bym od razu jak mi się coś nie podoba zadzwonila do
>> Banku i zapytała. W razie czego poprowadzono by Cię krok po kroku do
>> wykonania czynności, czyli tak jak wskazywanie palcem.
>> Wiele spraw załatwiam w Banku telefonicznie. Ostatnio telefonicznie
>> składałam reklamację, bo mi 100 zł wsiąkło z konta.
>
> Po to jest bank internetowy, żeby nie mieć kontaktu z masą białkową.
> Już dawno temu zgłosiłem to w systemie.
> Na zgłoszenia w systemie przychodzi formułka, że
> "Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem najszybciej jak to będzie możliwe."
> No i rok już prawie minął :-)
> ale tak naprawdę nie jest to specjalnie uciążliwe.
> Myślałem przy okazji tego wątku, że ktoś zna magiczny szybki sposób
> na wyłaczenie tego.
Powiedziałaby Ci pani przez telefon i od razu byś wiedział.
-
23. Data: 2020-08-15 09:39:44
Temat: Re: Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie
Od: cef <c...@i...pl>
W dniu 2020-08-14 o 17:17, Animka pisze:
> W dniu 2020-08-12 o 20:28, cef pisze:
>> W dniu 2020-08-12 o 19:29, Animka pisze:
>>> W dniu 2020-08-10 o 15:34, cef pisze:
>>
>>>> jak zrezygnować z powiadomienia
>>>> mailowego o wygenerowaniu wyciągu w nestbanku.
>>>
>>> Pewnie gdzieś w Zgodach na przysylaniu e-maili itp nie zostało
>>> odhaczone.
>>> Ustawili automat i automat wysyła jak popadnie, czyli do wszystkich.
>>> Poza tym ja to bym od razu jak mi się coś nie podoba zadzwonila do
>>> Banku i zapytała. W razie czego poprowadzono by Cię krok po kroku do
>>> wykonania czynności, czyli tak jak wskazywanie palcem.
>>> Wiele spraw załatwiam w Banku telefonicznie. Ostatnio telefonicznie
>>> składałam reklamację, bo mi 100 zł wsiąkło z konta.
>>
>> Po to jest bank internetowy, żeby nie mieć kontaktu z masą białkową.
>> Już dawno temu zgłosiłem to w systemie.
>> Na zgłoszenia w systemie przychodzi formułka, że
>> "Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem najszybciej jak to będzie możliwe."
>> No i rok już prawie minął :-)
>> ale tak naprawdę nie jest to specjalnie uciążliwe.
>> Myślałem przy okazji tego wątku, że ktoś zna magiczny szybki sposób
>> na wyłaczenie tego.
>
> Powiedziałaby Ci pani przez telefon i od razu byś wiedział.
>
Przez telefon nic nie umieli powiedzieć tylko
poradzili mi złożyć zapytanie pisemnie przez system.
To złożyłem.
-
24. Data: 2020-08-15 11:39:35
Temat: Re: Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
W dniu sobota, 15 sierpnia 2020 02:09:44 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
> W dniu 2020-08-12 o 20:28, cef pisze:
> > W dniu 2020-08-12 o 19:29, Animka pisze:
> >> W dniu 2020-08-10 o 15:34, cef pisze:
> >
> >>> jak zrezygnować z powiadomienia
> >>> mailowego o wygenerowaniu wyciągu w nestbanku.
> >>
> >> Pewnie gdzieś w Zgodach na przysylaniu e-maili itp nie zostało odhaczone.
> >> Ustawili automat i automat wysyła jak popadnie, czyli do wszystkich.
> >> Poza tym ja to bym od razu jak mi się coś nie podoba zadzwonila do
> >> Banku i zapytała. W razie czego poprowadzono by Cię krok po kroku do
> >> wykonania czynności, czyli tak jak wskazywanie palcem.
> >> Wiele spraw załatwiam w Banku telefonicznie. Ostatnio telefonicznie
> >> składałam reklamację, bo mi 100 zł wsiąkło z konta.
> >
> > Po to jest bank internetowy, żeby nie mieć kontaktu z masą białkową.
> > Już dawno temu zgłosiłem to w systemie.
> > Na zgłoszenia w systemie przychodzi formułka, że
> > "Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem najszybciej jak to będzie możliwe."
> > No i rok już prawie minął :-)
> > ale tak naprawdę nie jest to specjalnie uciążliwe.
> > Myślałem przy okazji tego wątku, że ktoś zna magiczny szybki sposób
> > na wyłaczenie tego.
>
> Powiedziałaby Ci pani przez telefon i od razu byś wiedział.
Zadzwoń, zapytaj - a jak uzyskasz odpowiedź, to napisz nam tutaj.
I wcale się nie nabijam - wiara czyni cuda (wrsja dla ateistów - wszystko zaczyna się
i kończy we własnej głowie) - po prostu jak ktoś jest przekonany, że odpowiedź
uzyska, to uzyska, a ci, co się wahają/boją - przegrywają od razu.
Polecam biogram Charlesa Uphama - a z drugiej strony Hans-Ulrich Rudel.
Inna rzecz to zabawa w system głosujący (jak komputery na orbiterze STS) - dzwonisz
kilka razy, pytasz o to samo i zastanawiasz się nad zbiorem odpowiedzi. Można też
nagrywać ;>
-
25. Data: 2020-08-15 13:49:20
Temat: Re: Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie
Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
W dniu 2020-08-15 o 09:39, cef pisze:
> W dniu 2020-08-14 o 17:17, Animka pisze:
>> W dniu 2020-08-12 o 20:28, cef pisze:
>>> W dniu 2020-08-12 o 19:29, Animka pisze:
>>>> W dniu 2020-08-10 o 15:34, cef pisze:
>>>
>>>>> jak zrezygnować z powiadomienia
>>>>> mailowego o wygenerowaniu wyciągu w nestbanku.
>>>>
>>>> Pewnie gdzieś w Zgodach na przysylaniu e-maili itp nie zostało
>>>> odhaczone.
>>>> Ustawili automat i automat wysyła jak popadnie, czyli do wszystkich.
>>>> Poza tym ja to bym od razu jak mi się coś nie podoba zadzwonila do
>>>> Banku i zapytała. W razie czego poprowadzono by Cię krok po kroku do
>>>> wykonania czynności, czyli tak jak wskazywanie palcem.
>>>> Wiele spraw załatwiam w Banku telefonicznie. Ostatnio telefonicznie
>>>> składałam reklamację, bo mi 100 zł wsiąkło z konta.
>>>
>>> Po to jest bank internetowy, żeby nie mieć kontaktu z masą białkową.
>>> Już dawno temu zgłosiłem to w systemie.
>>> Na zgłoszenia w systemie przychodzi formułka, że
>>> "Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem najszybciej jak to będzie możliwe."
>>> No i rok już prawie minął :-)
>>> ale tak naprawdę nie jest to specjalnie uciążliwe.
>>> Myślałem przy okazji tego wątku, że ktoś zna magiczny szybki sposób
>>> na wyłaczenie tego.
>>
>> Powiedziałaby Ci pani przez telefon i od razu byś wiedział.
>>
>
> Przez telefon nic nie umieli powiedzieć tylko
> poradzili mi złożyć zapytanie pisemnie przez system.
> To złożyłem.
Mnie prowadziła za rączkę przez telefon do tego miejsca gdzie są
wyciągi, bo też nie moglam znależć jakiś czas temu. Miałam włączony
komputer i "szłam" do moich wyciągów bankowych :-)