eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienieRe: Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!.POSTED.7JrGMH2qsMOsrIeASt
    80FA.user.gioia.aioe.org!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie
    Date: Fri, 14 Aug 2020 17:17:37 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 26
    Message-ID: <rh7943$1nml$1@gioia.aioe.org>
    References: <DraWG.1008987$%h.101536@usenetxs.com> <8...@a...kjonca>
    <D19XG.1498346$6_j.334745@usenetxs.com> <8...@a...kjonca>
    <5f2d29de$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <rgon4s$1e4r$1@gioia.aioe.org>
    <5f300ff5$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <rgp6ra$1qrq$1@gioia.aioe.org>
    <5f30304a$0$551$65785112@news.neostrada.pl> <rgrgnb$btd$1@gioia.aioe.org>
    <5f314d00$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh193b$1n94$1@gioia.aioe.org>
    <5f3434dd$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 7JrGMH2qsMOsrIeASt80FA.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    Hamster/2.1.0.11
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652684
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-08-12 o 20:28, cef pisze:
    > W dniu 2020-08-12 o 19:29, Animka pisze:
    >> W dniu 2020-08-10 o 15:34, cef pisze:
    >
    >>>   jak zrezygnować z powiadomienia
    >>> mailowego o wygenerowaniu wyciągu w nestbanku.
    >>
    >> Pewnie gdzieś w Zgodach na przysylaniu e-maili itp nie zostało odhaczone.
    >> Ustawili automat i automat wysyła jak popadnie, czyli do wszystkich.
    >> Poza tym ja to bym od razu jak mi się coś nie podoba zadzwonila do
    >> Banku i zapytała. W razie czego poprowadzono by Cię krok po kroku do
    >> wykonania czynności, czyli tak jak wskazywanie palcem.
    >> Wiele spraw załatwiam w Banku telefonicznie. Ostatnio telefonicznie
    >> składałam reklamację, bo mi 100 zł wsiąkło z konta.
    >
    > Po to jest bank internetowy, żeby nie mieć kontaktu z masą białkową.
    > Już dawno temu zgłosiłem to w systemie.
    > Na zgłoszenia w systemie przychodzi formułka, że
    > "Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem najszybciej jak to będzie możliwe."
    > No i rok już prawie minął :-)
    > ale tak naprawdę nie jest to specjalnie uciążliwe.
    > Myślałem przy okazji tego wątku, że ktoś zna magiczny szybki sposób
    > na wyłaczenie tego.

    Powiedziałaby Ci pani przez telefon i od razu byś wiedział.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1