eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNest wyciągiNest wyciągi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nest wyciągi
    Date: Sun, 5 Dec 2021 23:18:59 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: Avast (VPS 211203-4, 2021-12-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 16
    Message-ID: <61ad3ad1$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213.134.183.237
    X-Trace: 1638742738 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 518 213.134.183.237:6637
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1742
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:660107
    [ ukryj nagłówki ]

    W Nest banku była oddzielna strona do wyciągów.
    Nie mam dostępu przez sieć do rachunku (lata temu przy
    zakładaniu nie chciałem) ale do wyciągów nadano. Sprawdziłem
    - da się zalogować. Dane osobowe na wierzchu, pisze, że hasło
    przeterminowane prawie 400 dni (wymagają zmiany) co 90), mimo to
    można się ponownie zalogować. Można hasło zmienić (zmienione),
    w lewym górnym rogu klikam Konto Użytkownika i... nic się nie
    dzieje, nie przechodzi dalej. Przeglądarki Mozilla i Edge.
    Wyciągów nie potrzebuję bo saldo/transakcje znam (0/0), może
    brak ruchu jest przyczyną? Wydawało mi się, że kiedyś były
    "zerowe" - ale były. Nawet na maila przysyłano powiadomienie
    o nowym wyciągu.
    Czy to w ogóle działa?

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1