    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Nicht Polnishe Wirtshaft?
    Date: Wed, 21 Apr 2010 12:52:58 +0100

    fatso wrote:
    > mms://tvpol.wmod.llnwd.net/fc/a295/o2/FILES/28389238
    .wmv?WMContentBitrate=280000

    > Link otrzymalem od czlowieka z California. Nazwisko historyczne,
    > kazdemu z was znane.
    > Otwiera sie w IE8 i u mnie, automatycznie, w RealPlayer.
    > Polska sie zmienila w ostatnim tygodniu. jest inna od tej ktora znalem.
    > Oby na lepsze.

    Swinskie Ryje mlodszej proweniencji, tzn produkt kopulacji rodzicow w
    pijanym widzie
    gdzies w ADM-skiej bramie( a tutaj sporo takich) nie zrozumieja o co mi
    chodzi.
    Polnishe Wirtshaft to mantra w niemieckiej psyche- kop Polaka w dupe bo
    on sam z siebie
    nic zrobic nie potrafi. Kopniety to i owszem, bedzie tyral od rana do
    zmierzchu.

    Pogrzeb Prezydenckiej Pary pokazany wyzej to dowod, ze cos sie zmienia,
    ze nie mozna
    juz pokazywac Polski jako Terra felix pijakow i marzycieli.

    Wiem cos o pogrzebach i uroczystosciach bo tyle ich widzialem w
    brytyjskiej TV i wiem,
    ze sukcesem udanego "show" jest praca u podstaw. To nie dlatego ci
    oficerowie nie wykopyrtneli sie
    wraz z trumna na stromych schodach do Katedry Wawelskiej, ze im sie nie
    powinela noga.
    Ale dlatego ze oni nad tym gdzies noca pracowali, cwiczyli. Podobnie z
    reszta- wszystko szlo jak
    zegarek a i publika zachowala sie godnie.

    Mysle, ze swiat to zauwazyl i swiat to doceni. Nie zdziwilbym sie
    gdyby zaistnialo znowu jakies
    parcie w gore na nasza poczciwa zlotowke. Stabilny kraj, pracowite
    normalne spoleczenstwo. Miasto
    Krakow pelne skarbow wartych odwiedzenia. Tylko kupowac taka walute.

    fatso